اجرای همزمان طرح پازل همدلی در سراسر کشور با هدف تهیه ۱۰۰ هزاربسته لوازم التحریربرای کودکان تحت پوشش

طرح پازل همدلی در سراسر کشور در حال اجراست این مطلب را دکتر عباس صادق زاده مدیر کل بهزیستی استان ورمان عنوان کرد و افزود: در ادامه اجرای طرح پویش سراسری همدلی مومنانه " نهضت ایران همدل" ، طرح پازل همدلی در سراسر کشور راه اندازی شده که قرار است در این طرح بزرگترین پازل دنیا با مشارکت مردم ایران ساخته شود. وی افزود: مبلغ تعیین شده برای هراستان جلب مشارکت 200میلیون تومان میباشد که از طریق مردم و خیرین جذب خواهد شد


طرح پازل همدلی در سراسر کشور در حال اجراست این مطلب را دکتر عباس صادق زاده مدیر کل بهزیستی استان ورمان عنوان کرد و افزود: در ادامه اجرای طرح پویش سراسری همدلی مومنانه " نهضت ایران همدل" ، طرح پازل همدلی در سراسر کشور راه اندازی شده که قرار است در این طرح بزرگترین پازل دنیا با مشارکت مردم ایران ساخته شود.
وی افزود: مبلغ تعیین شده برای هراستان جلب مشارکت  200میلیون تومان میباشد که از طریق مردم و خیرین جذب خواهد شد

صادق زاده با بیان اینکه پازل مورد اشاره با همکاری انجمن صنفی تولید کنندگان نوشت افزار، آوای پیک تحریر ایرانیان، موسسه خیریه نیک گامان و با کمک و مشارکت همه مردم ایران اسلامی  تکمیل خواهد شد گفت :  در این پویش پازل نقشه ایران با ۶۰۰ هزار قطعه که در  هر استان هم نمادهای میراث فرهنگی آن استان درابعاد ۲۰ متر در ۳۰ متر نقش بسته است برای علاقمندان، خیرین و مردم ایران اسلامی که قصد مشارکت در این پویش را دارند تهیه شده است.

وی اذعان داشت : خرید هر قطعه پازل به قیمت ۱۰ هزار تومان در نظر گرفته شده که  قطعات این پازل توسط مشارکت های مردمی تکمیل و با ثبت اسم تمام مشارکت‌کنندگان بر روی این قطعات به عنوان بزرگترین پازل در دنیا و نمادی ماندگار از پویش ایران همدل در نقطه‌ای از ایران به یادگار نصب و ماندگار خواهد شد. و همچنین پازل‌های کوچک هزار قطعه ای هم از نقشه ایران توسط ادارات کل بهزیستی استان ها در سراسر کشور با همکاری تمام مسئولین استان، تمام مدیران، همه خیرین و مردم هر استان به ارزش ۲۰۰ میلیون تومان تکمیل خواهد شد که معادل ریالی مشارکت جذب شده قطعات پازل اصلی هم در نقشه سایت پویش تکمیل خواهد شد.


دبیرشورای مشارکتهای مردمی استان در مورد راه های شرکت مردم و خیرین در این طرح بزرگ بیان داشت:همه کسانی که قصد  مشارکت در  پویش بزرگ را دارند می توانند با مراجعه به سایت پازل همدلی از طریق سایت سازمان بهزیستی کشور و یا نشانی puzzlehamdeli.ir اطلاعات خود را وارد و سپس استان خود را  انتخاب کنند و یک یا چند قطعه پازل را  به نام خود ثبت و خریداری کنند تا کمکی به دانش آموزان منطقه شهری و استانی مدنظر خود در زمینه تهیه نوشت افزار انجام دهند.
وی ضمن دعوت از همه مردم جهت شرکت در طرح پازل همدلی افزود : مردم و خیرین عزیز جهت اطلاعات بیشتر میتوانند با ادارات بهزیستی شهرستان خود رایزنی نمایند.

کد خبر 24649

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد