پیام تسلیت مدیرکل بمناسبت ایام عزاداری ماه صفر

در بیست و هشتمین روز از ماه صفر آسمان و زمین بی قرار و غمگین است از غم مجتبی (ع) و داغ رضا (ع) و سخت ترین آن از غم فراق فاطمه سلام الله با خاتم النبین صلی الله علیه و آله وسلم است

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سمنان ، علیرضا ایزدپور مدیرکل بهزیستی استان سمنان پیامی بمناسبت ایام عزاداری روزهای پایانی ماه صفر ابلاغ کردند .

متن پیام بدین شرح است :

با سلام و احترام
در بیست و هشتمین روز از ماه صفر آسمان و زمین بی قرار و غمگین است از غم مجتبی (ع) و داغ رضا (ع) و سخت ترین آن از غم  فراق فاطمه سلام الله با خاتم النبین صلی الله علیه و آله وسلم است.
وفات پیامبر اعظم صلی الله علیه و آله، بزرگترین مصیبت تاریخ دنیاست. بهترین مخلوق عالم امکان، از دنیا رفت تا دیگر موجودی، با چشم دنیوی، پیامبر و فرستاده‌ای از طرف خدا را  نتواند ببیند. آخرین پیامبر الهی و فرستاده خداوند است.
در چنین شبی فرشتگان عرش می گریند و مرثیه غم می سرایند. در سالروز شهادت امام حسن مجتبی (ع) سبط اکبر رسول الله (ص) که از جهت سیما، روش و رهبری از همه بیش تر به رسول خدا(ص) شباهت داشت.
 او که در تداوم راه و روش عدالت علوی در رهبری امت و در جهت هدایتهای عملی فردی و عمومی با سخنان روشنگر، فریادرسی از محرومان، سکوت به موقع و صلح انقلابی و تاریخ ساز، از جمله اقدامات بهره می برد.
در چنین روزی عمارت بلند آوازه توس، در غربت است و بر بالای این بنای شهیر کبوتری نیست که نالان نباشد. بر بالای این بنای غریب، آسمان نیز به اشک ریزی ابرها تن داده است.
او غریب ترین غریب است و قلبش رأفتی به توان بی نهایت. مهربانی هایش از شمار زائران انبوهش بسیار است.  
اینجانب ایام سوگواری رحلت پیامبر عظیم الشأن (صلی الله علیه و آله و سلم) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) و ستاره هشتمین امامت و ولایت را به همه ی کارکنان و جامعه هدف بهزیستی و دوستداران آن حضرت تسلیت می گویم و بهره مندی از شفاعت آن بزرگوران را از خداوند منان مسئلت می نمایم.

علیرضا ایزدپور
مدیر کل بهزیستی استان سمنان

کد خبر 24646

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد