در رسانه|آغاز بزرگترین چیدمان مهربانی برای دانش آموزان نیازمند خوزستانی

معاون مشارکت‌های مردمی بهزیستی خوزستان از اجرای پویش پازل همدلی به منظور تامین لوازم التحریر دانش آموزان نیازمند این استان خبر داد.

مهران کریمیان معاون مشارکت های مردمی اداره کل  بهزیستی خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با اشاره به اجرای پویش پازل مهربانی در استان گفت: به منظور تامین بسته های لوازم التحریر ۱۰ هزار و ۹۶۰ دانش آموز مناطق محروم و ۶ هزار و ۸۸۸ دانش آموز معلول تحت پوشش بهزیستی، نیازمند مشارکت مردم استان هستیم.

او افزود: کسانی که علاقه مند به شرکت در پویش پازل همدلی هستند، می توانند با مراجعه به سایت این طرح به نشانی puzzlehamdeli.ir  و یا سایت سازمان بهزیستی کشور، اطلاعات خود را وارد و با انتخاب استان خود یک یا چند قطعه پازل را به نام خود ثبت و خریداری کنند تا کمکی به دانش آموزان منطقه شهری و استانی مد نظر خود در زمینه تهیه نوشت افزار انجام دهند.

کریمیان اظهار داشت: مجموعه‌ها، گروه های خیریه، موسسات مختلف و افراد علاقمند به همکاری می توانند  با ورود به سایت و درج نام موسسه یا خیریه خود، آن را برای همیشه در نماد همدلی مردم ایران ثبت کنند.

سازمان بهزیستی کشور در جهت حمایت و رسیدگی به دانش آموزان نیازمند و تحت پوشش در ذیل پویش بزرگ مردمی ایران همدل، با برپایی پویشی به عنوان پازل همدلی با همکاری انجمن صنفی تولیدکنندگان نوشت افزار، آوای پیک تحریر ایرانیان، موسسه خیریه نیک گامان و با کمک و مشارکت همه مردم ایران اسلامی،  پازل همدلی مردم ایران را تکمیل کرده و نسبت به تهیه و تامین ۶۰ هزار بسته لوازم التحریر برای دانش آموزان سراسر کشور اقدام کند.

کد خبر 24617

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد