پیام تبریک مدیر کل بهزیستی استان اصفهان به مناسبت روز جهانی نابینایان

مدیرکل بهزیستی استان اصفهان در پیامی روز جهانی نابینایان را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان اصفهان، « مرضیه فرشاد » مدیرکل بهزیستی استان در پیامی روز جهانی نابینایان را تبریک گفت. متن پیام بدین شرح است: 
                                                              به نام خدای بصیر
۲۴ مهر ماه مصادف با ۱۵ اکتبر روز جهانی عصای سفید است که امسال  با شعار« ارتباط موثر جامعه زمینه ساز توانمندی های نابینایان » نامگذاری شده است. این نامگذاری از آن جهت اهمیت دارد که تمامی افراد جامعه، توانمندی تمامی افراد دارای محدودیت بویژه نابینایان را باور داشته باشند و در یک ارتباط موثر و تغییر نگرش با رها کردن پیش فرض های منفی نسبت به افراد دارای معلولیت، با شناخت نیازهای آنها، فرصت های برابری برای بروز توانمندی این افراد ایجاد نمایند و زمینه حضور پررنگ تر این عزیزان در جامعه را فراهم نمایند.
شناخت دقیق افراد جامعه از توانمندی ها و نیازهای یک فرد نابینا، افزایش ارتباط اجتماعی موثر جامعه با این افراد را به دنبال خواهد داشت و این زمینه بروز توانمندی های آنها در عرصه های مختلف فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، ورزشی و سیاسی را فراهم می نماید.
اینجانب ۲۴ مهر ماه روز جهانی عصای سفید را به تمامی روشن دلان عزیز سرزمین اسلامی ام تبریک عرض نموده و از خداوند بزرگ برای همه این بزرگواران سلامتی، نشاط، بهروزی و توفیقات روزافزون مسئلت می نمایم.
                                                                                   دکتر مرضیه فرشاد
                                                                        مدیر کل بهزیستی استان اصفهان

کد خبر 24594

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد