پیام مدیرکل بهزیستی استان بمناسب روز جهانی نابینایان

دنیای روشندلان بعنوان بخشی از اقشار جامعه سرشار از قلبهای بزرگی است که در جاده های دانش و آگاهی و در میدان های با شکوه قهرمانی عزم بلندش را افتخار می کنند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سمنان ، علیرضا ایزدپور در پیامی روز جهانی نابینایان(عصای سفید) را گرامی داشتند .

متن پیام به شرح ذیل می باشد .

با سلام و احترام

۱۵ اکتبر روز جهانی نابینایان یا روز جهانی عصای سفید نامگذاری شده است.دنیا تماشاگه راز است و دریافت راز آفرینش دنیا در چشم پوشی از همه چیز جز خداست و این نهایت کمال انسان است و اگر چراغ دل خاموش باشد، چشم سر، از همه زیبایی های جهان، جز یک تابلوی تکراری و همیشگی، چیز دیگری نمی بیند.

دنیای روشندلان بعنوان بخشی از اقشار جامعه سرشار از قلبهای بزرگی است که در جاده های دانش و آگاهی و در میدان های با شکوه قهرمانی عزم بلندش را افتخار می کنند و آینه ای است که قدرت و نعمت خدایی را به تماشای تأمل و تفکر دیگران می گذارد آنان  بعنوان عضوی از یک جامعه حق مشارکت فعال با بهره گیری از کلیه امکانات رفاهی معمول و تسهیلات همگانی در جامعه دارند.

اینجانب این روز جهانی به نابینایان و روشندلان عزیزو خانواده های صبور آنان و کارکنان اداره کل بهزیستی استان سمنان تبریک می گویم و از خداوند منان برای آنان بهروزی و سربلندی  مسئلت می نمایم.

علیرضا ایزدپور

مدیر کل بهزیستی استان سمنان

 

 

کد خبر 24571

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 10 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد