مهدهای کودک با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و ضوابط بهداشتی و تحت نظارت سازمان بهزیستی میتوانند فعالیت خود را آغاز کنند

مدیرکل بهزیستی استان افزود: در حال حاضر از مجموع ۲۲۵ مهدکودک دارای پروانه فعالیت استان، ۸۲ مهدکودک (۳۶٪) بازگشایی خواهند شد که بر اساس گزارشهای موجود از کانون توسعه‌ی مهدهای استان، بطور متوسط مهدهای‌کودک با ۱۰ درصد ظرفیت خود «بصورت حضوری» و ۱۵ درصد ظرفیت خود «بصورت غیرحضوری» فعالیت خویش را آغاز خواهند نمود

به گزارش واحد خبر روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان و به نقل از خبرگزاری صدف دکتر علیرضا حاجیونی با اشاره به تعطیلی مهدهای کودک از اسفندماه سال گذشته اظهار داشت: ستاد ملی و استانی کرونا مصوب کرد مهدهای کودک با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و ضوابط بهداشتی و تحت نظارت سازمان بهزیستی میتوانند فعالیت خود را آغاز کنند.
با اعلام ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا، هماهنگی‌های لازم از طریق کانون توسعه‌ی مهدهای استان برای بازگشایی مهدهای کودک با اولویت کودکان دارای مادران شاغل و رعایت ظرفیت پذیرش در حال انجام است.
مدیرکل بهزیستی استان افزود: در حال حاضر از مجموع  ۲۲۵ مهدکودک دارای پروانه فعالیت استان، ۸۲ مهدکودک (۳۶٪) بازگشایی خواهند شد که بر اساس گزارشهای موجود از کانون توسعه‌ی مهدهای استان، بطور متوسط مهدهای‌کودک با ۱۰ درصد ظرفیت خود «بصورت حضوری» و ۱۵ درصد ظرفیت خود «بصورت غیرحضوری» فعالیت خویش را آغاز خواهند نمود .

وی با اشاره به آسیب اقتصادی کرونا به مهدهای کودک استان افزود: تعدادی از مهد کودک آسیب‌دیده ناشی از تعطیلی کرونا تسهیلات ارزان‌قیمت از ۸ تا ۱۶ میلیون تومان دریافت کردند.
 لازم بذکر است مهدهایی که کارکنان آن‌ها تحت پوشش بیمه قرار داشتند تا سقف ۱۶ میلیون تومان و مابقی ۸ میلیون تومان تسهیلات دریافت کردند. دکتر حاجیونی درخصوص ظرفیت پذیرش مهدهای استان تصریح کرد: در حال حاضر ظرفیت کل مهدکودک‌های  فعال استان ۴۶۲۰ می‌باشد که در این دوره فقط با ۳۰ درصد این ظرفیت (۱۱۶۴ کودک)، بصورت «حضوری یا غیرحضوری» فعالیتهای آموزشی و پرورشی را ارائه خواهند نمود.

کد خبر 24565

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد