پویش«پازل همدلی» در کردستان

 پویش«پازل همدلی» با هدف تامین لوازم التحریر مورد نیاز دانش آموزان تحت پوشش سازمان بهزیستی در سراسر ایران اجرا شده است. 

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کردستان، حسین رسولی معاون مشارکت های مردمی بهزیستی کردستان،  اظهار کرد: اجرای این پویش پازل نقشه ایران با ۶۰۰ هزار قطعه که در نقشه هر استان هم نمادهای میراث فرهنگی آن استان درابعاد  نقش بسته است برای علاقمندان، خیرین و مردم ایران اسلامی که قصد مشارکت در این پویش را دارند تهیه شده است. 

وی تصریح کرد: برای کردستان نیز پازلی از نقشه ایران تهیه شده و ارزش هرقطعه پازل ۱۰۰ هزار ریال است که خیرین، نیکوکاران و صاحبان سرمایه ،کسبه و بازاریان ،کارکنان ادارات و سایر اقشار کردستان می توانند ازیک تا هر تعداد قطعه ۱۰۰ هزار که توان و تمایل دارند خریداری کرده و در این امر خداپسندانه سهیم باشند.

رسولی خاطرنشان کرد: خیرین و نیکوکاران برای مشارکت در این کمپین می‌توانند با مراجعه به سایت www.puzzlehamdeli.ir و انتخاب استان و شهر خود به هر اندازه که علاقه‌مندند در این طرح مشارکت کنند.

وی اضافه کرد؛ سهم بهزیستی کردستان از این پازل ۷۰۷۰ قطعه است که در چند روز گذشته با همت مردم خیر خواه کردستان قریب به ۴۰۰۰ قطعه از کل سهم تعهد کردستان خریداری شده است. 

از مردم و همشهریان عزیز درخواست  میشود که با مشارکت خود در فرصت باقیمانده نسبت به خرید بقیه پازل ها اقدام و سازمان بهزیستی را در این طرح یاری نمایند.

کد خبر 24536

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 13 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد