ملارد| با هدف شناسایی نقاط برای اجرای پروژه های مناسب سازی معابر

رئیس اداره بهزیستی شهرستان ملارد با بیان اینکه مناسب سازی محیط شهری برای معلولین مبحثی است که اگر به صورت مطلوب انجام نشود نمود بیرونی آن در سطح جامعه بسیار بارز است، افزود: مصوبات شورای مناسب سازی باید با فوریت در راستای سهولت تردد معلولین و حفظ استقلال و کرامات انسانی اجرایی شوند.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، داود خادم  که با عبدالرسول قربانی نماینده معلولین و مدیر موسسه خیریه شهید ناصر قربانی در سطح شهر ملارد به بازدید میدانی نقاط مختلف پرداخت، تصریح کرد: یکی از وظایف سازمان بهزیستی بررسی و نظارت بر چگونگی مناسب سازی معابر، پارکها، ارگانها و... در سطح شهرستان به منظور سهولت در دسترسی و استفاده افراد با توانایی های متفاوت از تمامی امکانات موجود است.

وی افزود: در همین راستا کارشناسان مناسب سازی به همراه نمایندگان معلولین بصورت دوره ای معابر شهرستان را مورد بازدید قرارداده و مشکلات موجود را با کمک شهرداری و سایر ارگانهای عضو شورای مناسب سازی رفع می نمایند. 

این مسئول اذعان داشت: در قانون حمایت از معلولین یکی از مباحث مهم مناسب سازی است که برای این مهم تمامی ارگانها باید با یکدیگر تلاش کنند. 

خادم در پایان با اشاره به لزوم به وجود آوردن تمامی امکانات برای معلولین گفت: سازمان بهزیستی حامی معلولین و افراد  با توانایی های متفاوت میباشد ولی در بسیاری از مباحث از جمله مناسب سازی مشارکت و همکاری سایر ارگانها میتواند نقش عمده ای در رفع مشکلات این افراد داشته باشد.

کد خبر 24522

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد