شهرری|شب ها سرزده از مراکز بهبودی بازدید می شود

بازدیدهای سرزده و شبانه از مراکز اقامتی و بهبودی میان مدت نگهداری از معتادین انجام می شود.

 به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، معاونت پیشگیری بهزیستی شهرستان ری  از بازدید شبانه و سرزده از مراکز ترک در این شهرستان خبر داد و  در توضیح هدف این کا، اظهار داشت: به منظور کنترل دقیق و نظارت کامل بر عملکرد کمپ داران و زدودن حاشیه های مخاطره آمیز از مراکز با حضور کارشناسان کمپ و با همراهی تیم حراست بهزیستی به صورت کاملا  غیر منتظره وشبانه از چهار مرکز بازدید  به عمل آمد.

سیدعلیرضا موحد شریعت پناهی در ادامه گفت: این بازدیدهای شبانه در منطقه قلعه نو و خاوران انجام شده است.

شریعت پناهی خاطرنشان کرد: پیشتر از این، تذکرات لازم و رهنمودهای مورد نیاز به مسئولین مراکز مبنی بر این که در صورت  نظارت و مشاهده  مغایرت های کاری که  برخلاف دستورالعمل ها ی ستادی باشد احتمال ابطال پروانه  فعالیت وجود دارد به ایشان داده شده بود.

وی افزود: پس از بررسی های فراوان و نظارت دقیق صورت گرفته بر مراکز در دو هفته گذشته در راستای ارج نهادن به جایگاه خانواده معتادین وتکریم مراجعین، تصمیمات مهمی درزمینه یکسان سازی روند پذیرش ودرمان وبرنامه های حمایتی از خانواده معتادین  ومباحث بهداشتی وامنیتی مراکز گرفته شد که طی بخشنامه ای در راستای اجرای بهینه پروتکلها به کلیه مراکز تابعه  بهزیستی شهرستان ری ابلاغ شد.

 معاون پیشگیری مدیریت بهزیستی ری اذعان داشت: به مراکزی که درفعالیت های خود نواقصی داشتند تذکرات شفاهی ومهلت کتبی لازم برای بهبود روند کاری ارائه شد که درصورت عدم اصلاح، روند قانونی لازم اجرا خواهد شد.

کد خبر 24518

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد