تهران| بهارستان| طرح ایجاد اشتغالزایی برای بهبود یافتگان شهرستان بهارستان

اجرای طرح ایجاد اشتغال برای بهبود یافتگان در راستای کاهش آسیب های اجتماعی در غالب احداث کارگاههای اشتغال در دستور کار بهزیستی قرار دارد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی بهارستان طی جلسه ای در سالن اجتماعات بهزیستی و با حضور باقری بخشدار گلستان، موسوی بخشدار بوستان، لطیفیان رئیس اداره بهزیستی، دهیاری ها و مسئولین مراکز اقامتی میان مدت مشکلات اشتغال بهبود یافتگان مورد بررسی قرار گرفت.
روح الله لطیفیان رئیس اداره بهزیستی بهارستان  با اشاره به اینکه اعتیاد یک بیماری جسمی، روانی و اجتماعی محسوب می شود گفت: بیکاری و عدم وجود شغل مناسب یکی از مهمترین عوامل بازگشت بهبود یافتگان  به سمت اعتیاد می باشد. بنابراین اگر بتوان برای بیماران رها یافته از اعتیاد با توجه به مهارت های شغلی آنها کا رو اشتغال ایجاد کرد،نه تنها از بازگشت مجدد آنها به سوی مواد مخدر جلوگیری می شود بلکه زمینه توانمند سازی و بازگشت آنها به کانون خانواده و جامعه نیز  فراهم می شود.
رئیس بهزیستی در ادامه گفت: بحث مبارزه با مواد مخدر یک عزم ملی را می طلبد و دستگاههای اجرایی به تنهایی قادر به حل این معضل نخواهند بود. بنابراین با ایجاد و گسترش فعالیت سازمان های مردم نهاد می توان گام های موثری در این زمینه برداشت.

کد خبر 2450

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد