۱۳ درصد از جمعیت شهرستان رابر را سالمندان تشکیل می دهند

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان کرمان با فرارسیدن مهرماه و مناسبتها و ایام نام گذاری شده در این ماه مراسم گرامیداشت این ایام در شهرستان رابر برگزار گردید.

در مراسم گرامی داشت هفته ملی و روز جهانی سالمندان ، ناشنوایان و کودک باحضور حجت السلام والمسلمین علی علیدادی سلیمانی امام جمعه ، نجمه سالاری رئیس بهزیستی به همراه جمعی از کارشناسان تخصصی ، مجید ایوار معاون اجتماعی  سیاسی فرماندار وجمعی از جامعه هدف بهزیستی برگزار گردید.

در ابتدای این مراسم نجمه سالاری رئیس بهزیستی شهرستان رابر با گرامیداشت ایام مهرماه و تقدیر از همراهی ارزشمند خیرین و فعالین اجتماعی شهرستان در سخنان کوتاهی گفت:  ۱۳ درصد از جمعیت شهرستان رابر را سالمندان تشکیل می دهند که به همین لحاظ این شهرستان در رتبه دوم جمعیت سالمند در استان قرار دارد که لزوم همراهی و همکاری همه جانبه همه دستگاههای اجرائی و خیرین شهرستان به منظور ارائه خدمات تخصصی به این قشر را می طلبد وی افزود :  همچنین همکاری با بنیاد فرزانگان در این برهه با توجه به جمعیت سالمند شهرستان اهمیت ویژه ای خواهد داشت .

در ادامه حجت الاسلام علی علیدادی سلیمانی امام جمعه شهرستان رابر با تقدیر از تلاشها و فعالیتهای ارزشمند مجموعه بهزیستی به جامعه هدف خصوصاً سالمندان خدمت به این قشر از جامعه را مطابق آیات و روایات وارده بسیار ارزشمند و قابل تقدیر دانست.

در ادامه مجید ایوار معاون اجتماعی سیاسی فرمانداری شهرستان رابر نیز با تبریک مناسبتهای مهرماه تهیه بانک اطلاعاتی کامل از جامعه هدف به خصوص سالمندان را با اهمیت خواند و بر لزوم همکاری همه جانبه دستگاههای  اجرائی در ارائه خدمت به جامعه هدف بهزیستی به خصوص سالمندان و افراد دارای معلولیت تاکید نمود.

در پایان با اهدا لوح تقدیر مدیر کل بهزیستی استان از خیرین ، افراد دارای معلولیت وسالمندان موفق تقدیر گردید
گفتنی است به مناسبت گرامی داشت مناسبتهای مهرماه جمعی از جامعه هدف با حضور در گلزار شهداء به مقام شامخ آنان ادای احترام نموده و  همچنین بنیاد فرزانگان شهرستان رابر نیز افتتاح گردید.

کد خبر 24485

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد