گیلان | نشست دکتر حسین نحوی نژاد با مدیرکل بنیاد مسکن استان گیلان

دکتر حسین نحوی نژاد گفت : از جمله مشکلات عمده ۹۶ واحد مسکن مهر ماسال ، عدم وجود دیوار حائل و محوطه‌سازی می باشد، که در صورت عدم وجود این دیوار حائل نصب کلیه تاسیسات در آنجا دچار مشکل خواهد شد

نشست پیگیری مشکلات مربوط به مسکن مهر ماسال و شفت با حضور مدیر کل بهزیستی استان گیلان دکتر حسین نحوی نژاد ، مدیرکل بنیاد مسکن گیلان مهندس محمد اکبرزاده ، معاون مشارکتهای مردمی و اشتغال خانم انساندوست ، رئیس اداره حراست، مسئول بازرسی و جمعی از کارشناسان استانی برگزار گردید .

دکتر حسین نحوی نژاد در حاشیه این نشست گفت : از جمله مشکلات عمده ۹۶ واحد مسکن مهر ماسال ، عدم وجود دیوار حائل و محوطه‌سازی می باشد، که در صورت عدم وجود این دیوار حائل نصب کلیه تاسیسات در آنجا دچار مشکل خواهد شد و لازمه تحویل این واحدها به جامعه هدف تکمیل دیوار حائل می باشد

مدیر کل بهزیستی استان افزود : بهزیستی هیچگونه بدهی در زمینه ۹۶ واحد مسکونی ماسال نداشته و تلاش می نماید پس از تکمیل دیوار حائل و محوطه سازی این واحدها هر چه سریعتر به افراد جامعه هدف تحویل گردد .

همچنین جهت تسریع بخشی به موارد فوق مقرر گردید مکاتبه ای از سوی مدیرکل بنیاد مسکن و مدیرکل بهزیستی خطاب به فرماندار ، مدیرکل برنامه و بودجه استان و سرپرست استانداری ارسال و با قید اضطراری بودن مسئله تکمیل دیوار حائل و فوریت این قضیه جهت تحویل منازل مسکونی افراد، صورت پذیرد .

دکتر حسین نحوی نژاد در ادامه در خصوص مسکن ۴۸ واحدی شهرستان شفت به بحث و تبادل نظر پرداخت و عنوان کرد : مشکل تمدید تاریخ پروانه ساخت مرتفع گردیده و در حال حاضر در این زمینه مانعی وجود ندارد.

مدیرکل بنیاد مسکن با تأیید صحبت های دکترنحوی نژاد افزود : برای تحویل ۴۸ واحدی شهرستان شفت مشکلی وجود ندارد و این شهرستان در طرح اقدام ملی قرار گرفته و به محض دریافت منابع و تسهیلات تحویل جامعه هدف خواهد شد .

وی افزود : تعمیرات منازل روستایی افراد تحت پوشش بهزیستی تحت عنوان بهسازی منازل روستایی با ارائه تسهیلات کم بهره قابل اجرا می باشد.

کد خبر 2448

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد