شاهرود | ۲۲ موسسه خیریه تحت نظارت بهزیستی شهرستان

خیرین در ارتقای سطح سلامت اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی جامعه نقش مهم  و کلیدی دارند

افتتاح موسسه خیریه افق نور هدی در شاهرود

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سمنان موسسه خیریه افق نور هدی با حضور معاون مدیرکل و رئیس اداره بهزیستی شهرستان شاهرود، کارشناسان بهزیستی و جمعی از خیرین و اعضای هیات مدیره موسسه در شاهرود افتتاح شد.

مسعود جهانسیرمعاون مدیرکل و رئیس اداره بهزیستی شهرستان شاهرود در مراسم افتتاح موسسه ضمن بیان این مطلب که فعالیت های خیرخواهانه  موسسات خیریه نقش موثری را در خدمت رسانی به جامعه هدف بهزیستی ایفا می کند ابراز داشتند : خیرین در ارتقای سطح سلامت اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی جامعه نقش مهم  و کلیدی دارند.

مسعود جهانسیر  با اشاره به مردمی بودن موسسات خیریه و نقش آنها در رفع مشکلات محرومین ادامه داد: مطابق روایات، شادی واقعی انسان مومن روزی است که دست دیگران را بگیرد و این توفیق انجام کار خیر هدیه ای است که خداوند به خیرین و موسسات خیریه عطا نموده است.

وی با بیان اینکه با افتتاح موسسه خیریه افق نور هدی تعداد موسسات این شهرستان به ۲۲ رسیده است، افزود؛ ۲۰ موسسه خیریه و ۲ موسسه انتفاعی تحت نظارت اداره بهزیستی شهرستان شاهرود فعالیت می کنند.

علی اصغر لطفی، از اعضای هیات مدیره موسسه خیریه افق نور هدی ضمن قدردانی از مساعی بهزیستی در راه اندازی موسسه عنوان کرد:امیدواریم با کسب منابع پایدار و مشارکت خیرین در راستای کاستن مشکلات توانخواهان بهزیستی گام برداریم.

وی کمک به خانوادهای نیازمند، ایتام، زنان سرپرست خانوار، پرداخت هزینه های تحصیلی دانش آموزان و دانشجویان نیازمند، پرداخت هزینه های درمانی توانخواهان، فراهم نمودن زمینه اشتغال جامعه هدف بهزیستی و ... را از اهداف فعالیت موسسه عنوان کرد.

کد خبر 24472

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 15 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد