افتتاح «سامانه تصمیم» در چهارمحال و بختیاری/ زوج‌های در آستانه طلاق مشاوره می‌شوند

سرپرست اداره‌کل بهزیستی چهارمحال و بختیاری گفت: سامانه تصمیم به منظور ارائه خدمات مشاوره‌ به زوج‌های در آستانه طلاق و منصرف کردن آن‌ها با همکاری معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه راه‌اندازی شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، معصومه محمدی امروز در آئین افتتاحیه سامانه تصمیم در چهارمحال و بختیاری گفت: سامانه تصمیم به منظور ارائه خدمات مشاوره‌ به زوج‌های در آستانه طلاق و منصرف کردن آن‌ها با همکاری معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه راه‌اندازی شده است.

سرپرست اداره‌کل بهزیستی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه زوج‌هایی که از ادامه زندگی منصرف می‌شوند و قصد طلاق دارند باید قبل از مراجعه برای طلاق در سامانه تصمیم ثبت‌نام کنند،  عنوان کرد: آدرس این سامانه به نشانی www.zaman.behzisti.net است.

وی با اشاره به اینکه همکاران ما در مرحله اول درخواست‌ها را با توجه به موضوع و اهمیت غربالگری می‌کنند، افزود: هدف اصلی سامانه تصمیم تقویت بنیه خانوادگی و سازش بین زوجین و خانواده‌ها است که بتوانند با ارائه مشاوره راهگشای زندگی سالم باشد مگر در شرایط خیلی حاد که دیگر زمینه ادامه زندگی وجود ندارد.

محمدی با اشاره به اینکه در حال حاضر ۷۲ مرکز مشاوره تحت نظر اداره‌کل بهزیستی استان فعال است، اضافه کرد: از این تعداد ۱۴ مرکز تخصصی با حضور افرادی با مدرک تحصیلی دکتری و کارشناسی ارشد به هم‌استانی‌ها ارائه خدمت می‌کنند.

کد خبر 24458

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 10 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد