بی توجهی دستگاه های اجرایی زنجان برای مناسب سازی ساختمانهای دولتی

زنجان | مدیرکل بهزیستی استان زنجان،گفت: برخی ادارات و دستگاه های اجرایی استان در زمینه مناسب سازی ساختمان های دولتی برای معلولان بی توجه هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد محمدی قیداری ظهر دوشنبه در جلسه ستاد صیانت از حقوق شهروندی در محل استانداری زنجان، با بیان اینکه حضور معلول در جامعه نیازمند ایجاد زیر ساختها است، گفت: باید دستگاه‌های اجرایی دراین زمینه همکاری لازم را بکنند.

وی اظهار کرد: برخی از دستگاه‌های اجرایی همچون بنیاد شهید، اداره اقتصادی و دارایی استان و کمیته امداد و شرکت توزیع برق در ایجاد زیر ساخت‌ها برای حضور معلولان در دستگاه اجرایی خود عملکرد بسیار خوبی داشتند.

مدیرکل بهزیستی استان زنجان، به اقدامات مثبت برخی ادارات در زمینه رعایت مناسب سازی از شرایط مطلوب و تغییرات مثبت راه آهن اشاره کرد و گفت: حضور معلولین در سطح شهرو استفاده از خدمات دستگاه‌های اجرایی حقوق شهروندی است.

محمدی قیداری تاکید کرد: سامانه معبر برای تمام اقشار مختلف و معلولین توسط بهزیستی راه اندازی شده و مردم به محض هر گونه مشکل در خصوص زیر ساختها و مناسب سازی شهری، به سامانه معبر گزارش کنند.

وی با بیان اینکه برخی ادارات و دستگاه های اجرایی استان در زمینه مناسب سازی ساختمان های دولتی برای معلولان بی توجه هستند، افزود: مناسب سازی هزینه بر و زمان براست و در پروژه‌هایی که در هفته دولت افتتاح شد به مناسب سازی توجه نشده بود و از نظر بهزیستی استان قابل قبول نیست.

محمدی قیداری گفت: دستگاه‌های اجرایی باید به معلولین خدمات بدهند و جامعه معلولین از مناسب سازی شهری راضی نیستند.

کد خبر 24452

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 12 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد