جلسه شورای اشتغال استان برگزار شد

جلسه شورای اشتغال استان با حضور نورالدین علاءالدینی معاون مسکن و توانمندسازی بهزیستی مازندران، مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره)، معاون اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی و مسؤولین اعتبارات بانک‌ها در استان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی مازندران علاءالدینی ضمن تقدیر از اقدامات مدیران بانک‌ها در جذب تسهیلات اشتغال گفت : از ١٠٢ میلیارد اعتبارات بند ب تبصره ١۶ اشتغال، تاکنون ٣٠ میلیارد از اعتبارات بند ب توسط بانک‌ها پرداخت شده است.
وی افزود : بهزیستی شهرستانها تعداد ١٢۵٠ طرح به مبلغ ۵۵ میلیارد تومان به بانک‌ها در طول این سه ماه ارسال کرده است و انتظار می‌رود مسئولین محترم بانک‌ها نیز در راستای پرداخت تسهیلات با نگاهی ویژه همراهی نمایند.
معاون مسکن و توانمندسازی بهزیستی مازندران متذکر شد : مهمترین معضل در جذب تسهیلات جامعه هدف ناتوانی در معرفی ضامنین به تعداد زیاد است  که  مساعدت بانک‌ها در تسهیلگری پذیرش ضامنین مددجویان را می‌طلبد.
وی در پایان برپایی جلسه شورای اشتغال با محوریت و مدیریت فرماندار و حضور مدیران بانک‌ها در جذب اعتبارات اشتغال را گامی مثبت در جهت ایجاد اشتغال پایدار عنوان کرد.

کد خبر 24450

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد