با مهربانی پازل همدلی را کامل کنیم

مدیرکل بهزیستی استان مازندران از برگزاری کمپین پازل همدلی در قالب پویش ایران همدل در مازندران همزمان با سراسر کشور و با هدف تامین لوازم التحریر ،کیف مدرسه و تبلت مورد نیاز کودکان و دانش‌آموزان تحت پوشش بهزیستی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان مازندران دکتر فرزاد گوهردهی افزود: در راستای حمایت و رسیدگی به دانش آموزان نیازمند و تحت پوشش بهزیستی و بکارگیری از مشارکت ها و نیات خیر مردم قطعات پازل های ده هزار تومانی توسط مشارکت های کوچک مردمی تکمیل شده و نام خیر و مشارکت کننده روی قطعه خریداری شده ثبت می گردد و در نهایت این پازل به نمادی ماندگار در بزرگترین پازل تبدیل می شود.

وی خاطر نشان کرد: در نقشه استان مازندران تصویر نمادهای میراث فرهنگی نقش بسته است و در ابعاد ۲۰ در ۳۰ متر تهیه شده و علاقه‌مندان و خیرانی که درصدد هستند در این  پویش شرکت کنند می توانند با خرید هر قطعه پازل به قیمت ۱۰ هزار تومان در تامین لوازم التحریر کوله و تبلت برای دانش‌آموزان آن منطقه سهیم شوند.

دکتر گوهردهی در ادامه افزود: قطعات این پازل توسط مشارکتهای خرد مردمی تهیه و با درج اسم تمام مشارکت‌کنندگان روی قطعات پازل به عنوان بزرگترین پازل دنیا و نماد ماندگار از این پویش ایران همدل ،در نقطه‌ای از ایران نصب و ماندگار خواهد شد و ضمن ایجاد هم افزایی و جمع آوری مبالغ مذکور به صورت ثبت رکورد گینس که توسط نماینده آن در تهران انجام خواهد شد با یک موضوع جهانی به ثبت خواهد رسید. 

این مقام مسئول یادآور شد : کسانی که قصد دارند در این همدلی بزرگ مشارکت کنند می توانند به سایت pazzlehamdeli.ir  مراجعه و اطلاعات خود را وارد کنند ,استانی که قصد دارند در آن مشارکت کنند را انتخاب و یک یا چند قطعه پازل را به نام خود ثبت و خریداری کنند تا به دانش‌آموزان آن منطقه که مد نظرشان است در زمینه تهیه نوشت افزار کمک شود.

همچنین گروه‌های خیریه، موسسات مختلف و افرادی که علاقمند به همکاری هستند می توانند با ورود به سایت و درج نام موسسه وخیریه خود یا با هماهنگی با ادارات بهزیستی شهرستان ها نام موسسه خود را برای همیشه در نماد همدلی مردم ایران ثبت کنند

کد خبر 24449

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد