شاهین شهر و میمه| نشست هم اندیشی رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری با سرپرست اداره بهزیستی  

رئیس و مدیران طرح و برنامه سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری شاهین شهر با سرپرست جدید اداره بهزیستی شهرستان شاهین شهر و میمه در نشستی هم اندیشی شرکت نمودند.

 جواد نصر اصفهانی رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری شاهین با اشاره به ارتباط خوب و موثر بین دو سازمان در دوره ها و سنوات گذشته عنوان کرد: مشاوره های فردی و گروهی، کارگاه های فرزند پروری و مهارت های زندگی، نمایشگاه پیشگیری از اعتیاد به مواد مخدر و … از جمله خدمات فرهنگی و اجتماعی بوده که در سالیان اخیر با همکاری اداره بهزیستی به شهروندان شاهین شهری ارائه شده است.
 رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری شاهین شهر افزود: همکاری در خصوص برگزاری جلسات کارشناسی تخصصی، استفاده بیشتر از ظرفیت های انجمن های فعال شهر، به اشتراک گذاشتن مطالعات و پژوهش های انجام شده و بانک های اطلاعاتی بین دو مجموعه؛ با توجه به فرا رسیدن فصل برنامه نویسی و سیاستگذاری دقیق و هدفمند، می تواند به منظور کاهش آسیب های موجود در شاهین شهر اثر گذار باشد.
 جواد نصر اصفهانی ابراز امیدواری کرد با حضور ریاست جدید اداره بهزیستی، با ادامه و گسترش تعاملات سازمانی و استفاده درست و بهینه از پتانسیل سخت افزاری شهر، بتوان منشا خیر برای شهروندان فهیم شاهین شهر بود.
 محمد حسین قربانی سرپرست اداره بهزیستی شهرستان شاهین شهر و میمه نیز ضمن عرض خیر مقدم، عنوان کرد: در هر فعالیت و تعاملی که بتوانیم برای شهر مفید واقع شویم، فراتر از آن چیزی که می نویسیم و بدون هر گونه تنگ نظری در خدمت شهر و شهروندان هستیم. 
وی با اشاره به دامنه ارتباطی بهزیستی با مردم که از قبل تولد تا سالمندی ادامه دارد، افزود: همکاری بین دو سازمان می تواند باعث پیشبرد اهداف هر دو سازمان شده و ان شاءالله رضایت حق تعالی و مردم را به همراه داشته باشد . 
اختصاص و استفاده مفید و موثر انجمن های خاص زیر مجموعه بهزیستی از امکانات و فضاهای در اختیار سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری شاهین شهر، طرح های اجرایی و عملیاتی در جهت کاهش آسیب های اجتماعی و همچنین کاهش استهلاک سیستم مددکاری از جمله مباحثی بود که از طرف سرپرست اداره بهزیستی شهرستان شاهین شهر و میمه در این دیدار مطرح شد.
 

کد خبر 24444

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد