رباط کریم| توزیع هفت هزار بسته معیشتی در قالب ایران همدل

در قالب پویش ملی ایران همدل، هفت هزار بسته معیشتی بین مددجویان بهزیستی رباط کریم و پرند توزیع شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، روح ا ... لطیفیان با اعلام خبر بالا، تصریح کرد: از زمان همه گیری ویروس کرونا تاکنون که بیش از  ۷ هزار و دویست پنجاه بسته معیشتی بین جامعه هدف بهزیستی در شهرستان رباط کریم توزیع شده است.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان رباط کریم در ادامه اظهار داشت: این بسته ها که شامل گوشت، برنج و روغن بوده است که در شهرهای رباط کریم، پرند و نصیرشهر و روستاهای توابع توزیع شد.

وی افزود: پانصد بسته نوشت افزار هم در بین دانش آموزان خانواده های تحت پوشش توزیع شده است.

لطیفیان با اشاره به کمک نقدی یک میلیارد ریالی خیرین رباط کریمی به مددجویان بهزستی افزود: ارزش جمع کل کمک های نقدی و غیر نقدی به مدد جویان تحت پوشش بهزیستی رباط کریم تا به امروز بیش از ۲۲ میلیارد ریال  است.

وی ادامه داد: بسیاری از مددجویان بهزیستی شغل‌های فصلی یا خانگی داشتند که با همه گیری کرونا و با تعطیل شدن بسیاری از مشاغل فصلی و موقت خانواده‌ها را برای تهیه ارزاق زندگی با مشکل مواجه کرده‌ از این رو توزیع بسته های معیشتی همچنان ادامه دارد.  

 این مسئول در پایان با اشاره به کمک های تولیدکنندگان گفت: اگر شرکت‌ها و کارخانه‌ها در تهیه ارزاق کمک کنند، بهزیستی نیز آمادگی کامل دارد که شرایط معافیت مالیاتی برای این کارخانه‌ها را فراهم کند.  

کد خبر 24431

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 12 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد