پویش "پازل همدلی" به چهارمحال و بختیاری رسید

شهرکرد- ایرنا- سرپرست بهزیستی چهارمحال و بختیاری از آغاز پویش" پازل همدلی" تهیه و تامین نوشت افزار و وسایل لوازم‌التحریر برای دانش‌آموزان زیرپوشش بهزیستی استان خبر داد و گفت: این پویش با همکاری بهزیستی و خیرین در استان تداوم می‌شود.

معصومه محمدی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این پویش در راستای اجرای طرح ایران همدل و با همکاری انجمن صنفی تولیدکنندگان نوشت افزار و چندین موسسه خیریه فعال شده ایت تا به تهیه و  تامین بسته لوازم التحریر برای دانش‌آموزان اقدام کند.

وی با اشاره به اینکه پنج هزار و ۱۰۵ دانش‌آموز در استان در حوزه اجتماعی و توانبخشی زیرپوشش بهزیستی قرار دارند، گفت: در این پویش، نقشه ایران به صورت پازل ۶۰۰ هزار قطعه‌ای تهیه شده است و افراد خیر با خرید هر قطعه پازل به قیمت ۱۰۰ هزار ریال در این پویش سهیم خواهند شد.

به گفته وی، خیران چهارمحال و بختیاری با مراجعه به سایت پازل همدلی به نشانی pazzlehamdeli.ir  و ثبت اطلاعات خود، یک یا چند قطعه پازل را خریداری می‌کنند و هر قطعه پازل خریداری شده توسط خیر با اسم  فرد خیر بر روی پازل نصب می‌شود.

محمدی با اشاره به اینکه ۳۲ هزار معلول در استان شناسایی شده، گفت: از این تعداد ۱۷ هزار نفر مستمری بگیر دائم بهزیستی هستند و مابقی به صورت موردی خدمات دریافت می‌کنند.

وی اظهار داشت: در استان  سه هزار و ۳۰۰ زن سرپرست خانوار زیرپوشش بهزیستی قرار دارند.

به گفته وی، در سالجاری با فعال شدن پویش ایران همدل بیش از یک میلیارد و ۵۸۹ میلیون ریال کمک نقدی و سه میلیارد و ۷۴۹ میلیون ریال کمک غیرنقدی جمع‌آوری و بین جامعه هدف بهزیستی توزیع شد.

به گزارش ایرنا، در سال تحصیلی جدید بیش از ۲۱۰ هزار دانش‌آموز در مقاطع مختلف تحصیلی در استان چهارمحال و بختیاری مشغول تحصیل هستند.

کد خبر 24425

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد