زوج های در آستانه طلاق مشاوره می گیرند

با افتتاح سامانه تصمیم زوج‌های در آستانه طلاق قبل از هر اقدامی مشاوره دریافت می کنند.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان چهارمحال و بختیاری" معصومه محمدی " در آئین افتتاح سامانه تصمیم گفت: این سامانه به منظور ارائه خدمات مشاوره‌ به زوج‌های در آستانه طلاق و منصرف کردن آن‌ها با همکاری معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه راه‌اندازی شده است.

محمدی افزود: زوجینی که متقاضی طلاق هستند باید قبل از هر گونه اقدام با مراجعه به آدرس سامانه به نشانی  www.zaman.behzisti.net  ثبت‌نام کنند و پس از ثبت‌نام در سامانه، زوجین اطلاعات خود را وارد کرده و نوبت مشاوره دریافت می‌کنند.

وی خاطر نشان کرد: کارشناسان  سامانه مستقر در مرکز درخواست‌ها را با توجه به موضوع و اهمیت غربالگری می‌کنند و به نزدیک ‌ترین مرکز مشاوره محل سکونت فرد متقاضی ارجاع می دهند.

سرپرست اداره کل بهزیستی افزود: هدف اصلی سامانه تصمیم ایجاد سازش بین زوجین و خانواده‌ها،  تقویت روابط بین زوجین و ارائه راهکار برای زندگی سالم است مگر در شرایط خیلی حاد که بعد از جلسات مشاوره ادامه زندگی به صلاح نباشد.

محمدی با اشاره به فعالیت ۷۲ مرکز مشاوره تحت نظر اداره‌کل بهزیستی در استان گفت: از این تعداد ۱۴ مرکز تخصصی با حضور متخصصین حوزه طلاق و دارای مدرک تحصیلی دکتری و کارشناسی ارشد به هم‌استانی‌ها ارائه خدمت می‌کنند.

کد خبر 24422

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 14 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد