مبلغ سرانه کمک هزینه خدمات مراکز مثبت زندگی ابلاغ شد

دکتر محمد عباسی معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان بهزیستی کشور، طی بخشنامه ای سرانه کمک هزینه خدمات مثبت زندگی را به مدیران کل بهزیستی استان ها ابلاغ کرد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل، بر اساس این بخشنامه هدف کمی در هر مرکز ۴۵۰ پرونده تعریف شده است که مبلغ ۴۰۰ هزار ریال برای انجام مصاحبه و تشکیل هر پرونده در  برآورد شده است و همچنین هزینه بازدید به ازای هر بازدید مبلغ ۵۰۰ هزار ریال در نظر گرفته شده است که این مبالغ بر اساس اطلاعات ثبت شده در سامانه و در صورت تایید مدیر کل استان، پرداخت می شود.

همچنین برای انجام امور مددکاری متناسب با خدمات ارائه شده به ازای هر پرونده مبلغ ۱ میلیون و ۲۰۰ هزار ریال و برای انجام فعالیت های جامعه محور ومحله محور نظیر آموزش، آگاه سازی، پیشگیری از آسیب های اجتماعی و معلولیت ها، ارائه خدمات سالمندی، برنامه های فرهنگی، ورزشی و اطلاع رسانی نیز به ازای هر پرونده مبلغ ۱ میلیون و ۹۰۰ هزار ریال در نظر گرفته شده است که ارائه گزارش سیستمی و ارسال توسط مرکز به بهزیستی شهرستان و سپس تایید بهزیستی شهرستان و مدیر کل استان، پرداخت خواهد شد.

گفتنی است سقف مبلغ دریافتی هر مرکز تا پایان سال و پس از انجام تمامی مراحل، معادل ۱ میلیارد و ۱۰۲ میلیون ریال خواهد بود که این مبالغ به صورت متمرکز پرداخت می شود.

کد خبر 24406

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 16 =