در رسانه| معاون استاندار همدان: کارکنان بهزیستی توانمندی لازم برای خدمت به جامعه معلولان را دارند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان گفت: خدمت‌رسانی به جامعه معلولان مسیر دشواری است و این لیاقت، ظرفیت و توانمندی در تمام کارمندان سازمان بهزیستی دیده می‌شود.

به گزارش ایرنا، مصطفی آزادبخت در آیین معارفه مدیرکل سازمان بهزیستی استان همدان با بیان اینکه نظام مقدس جمهوری اسلامی افتخار این را دارد که الگوی نوینی را به جامعه ارائه کند و وظیفه مسوولان توانمندی مستضعفانی است که وارثان زمین هستند، افزود: این دیدگاه و رسالت ماست و بهزیستی در این عرصه یکی از سازمان‌های پیشتاز است.
وی ادامه داد: انسان وقتی از همه نعمات الهی برخوردار است به کسانی که معلولیت دارند خدمت می‌کند و شرایط سخت زندگی آنها را از نزدیک می‌بیند، سختی کار و دیدن آن افراد باعث فشارهای روحی مضاعفمی‌شود.
معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری که کار در بهزیستی را وظیفه سخت و سنگینی دانستند، اظهار داشت: افتخار این را دارم که با بهزیستی در تعامل صمیمی و ارتباط تنگاتنگ هستم و مدیر کل سابق بهزیستی برای برنامه‌های خود و بامدیریت خاص خود و با جدیت ما را به پای کار می‌کشاند.
آزادبخت با بیان اینکه تعامل سخت و صمیمانه بهزیستی و استانداری مایه افتخار است، افزود: الوند، مدیرکل سابق بهزیستی استان از مدیران جدی و شاداب بود که مشکلات ارجاعی را با روی گشاده پیگیری می‌کرد.
وی با اشاره به دوستی ۴۰ ساله با مدیرکل جدید سازمان بهزیستی استان همدان، وی را فردی متدین با تفکر بسیجی و با سابقه حضور در جبهه های جنگ و تحصیلات در رشته پزشکی، معرفی کرد و افزود: «دیناری» با انگیزه خدمت آمده و با آگاهی از کارهای سخت پیش‌رو، جایگزین مناسبی برای الوند است.
معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان خاطرنشان کرد: با توجه به کار سنگین و سخت در بهزیستی و اشراف و استقلال و توجه ویژه سازمان به افراد توانمند و موجه در این جایگاه، جای نگرانی وجود ندارد.
نماینده واحدهای خیریه غیردولتی تحت نظارت اداره کل بهزیستی استان همدان نیز در این مراسم با بیان اینکه خدمت به جامعه هدف بهزیستی مانند عبادت است، ضمن قدردانی از زحمات الوند، ابراز امیدواری کرد که مدیرکل جدید بتواند در سازمان بهزیستی اقدامات موثری داشته باشد.
احمد صلواتیان با اشاره به اینکه لحظه به لحظه خدمت در بهزیستی عبادت خدا است، ادامه داد: این سازمان افتخار خدمت به عزیزترین بندگان خدا را دارد.
وی اظهار داشت: طبق آموزه های دینی ما مسلمانان، فلسفه آفرینش انسان خدمت به نیازمندان است و خوشا به سعادت کسی که در این امر بر دیگران پیشی گیرد.
در پایان این آیین با تقدیر از خدمات «حمیدرضا الوند»، مدیرکل سابق سازمان بهزیستی استان همدان، «مهدی دیناری» به عنوان مدیرکل جدید معرفی شد.

کد خبر 24392

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد