در رسانه| مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد بهزیستی کشور: الکترونیکی‌شدن پرداخت‌ها شاخصه سلامت اداری بهزیستی است

مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد سازمان بهزیستی کشور با تاکید بر اینکه سلامت اداری به عنوان یکی از دغدغه های مورد توجه، در اولویت قرار دارد، گفت: الکترونیکی شدن پرداخت‌ها یکی از شاخصه‌های مهم توجه به سلامت اداری در این سازمان است.

به گزارش ایرنا؛ کاظم نظم‌ده  در آیین معارفه مدیرکل بهزیستی همدان بیان کرد: سلامت اداری برخی مواقع تنها حیف و میل و سو استفاده نیست بلکه اضافه کاری و برداشتن گام های غیر ضروری است.
وی ادامه داد: برای نمونه وقتی می توان حق پرستاری را بافشار دادن یک دکمه برای ۲۸ هزار نفر واریز کرد چرا باید این رقم را ابتدا در اختیار ستاد استان سپس حوزه شهرستان و مجتمع قرار دهید.
مشاور رییس و مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد سازمان بهزیستی کشور افزود: در این صورت به علت سالم نبودن سیستم، یک معلول پس از گذشت سه ماه در تماسی از نرسیدن حق پرستاری گلایه مند می‌شود در حالیکه سه ماه پیش این پول به حساب ستاد واریز شده است.
نظم ده اظهار داشت: همدان درباره پرداخت الکترونیکی مستمری ها و حق و حقوق ضایعه نخاعی‌ها تاکنون خوب عمل کرده است و مدیرکل جدید بهزیستی باید این مسیر را با قوت بیشتری ادامه دهد.
وی اظهار داشت: چرخه مالی و بودجه بهزیستی به گونه ای است که باید در مواقعی مدیر برای پیش رفتن کارها روی «مین» بپرد و چه بسا برای این کار هم کارت زرد بگیرد هرچند انجام ندادن این کار از سوی کارمند بیانگر نبود روحیه ایثارگری در وجود او است.
وی گفت: بهزیستی همدان در زمینه مدیریت عملکرد، شاخص‌های عمومی و اختصاصی و جشنواره شهید رجایی برای چندین سال رتبه برتر را کسب کرده است که مسوول جدید باید این رتبه را از نظر شکلی و عملیاتی حفظ کند.
مشاور رییس و مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد سازمان بهزیستی کشور تاکید کرد: شاخص جشنواره شهید رجایی در چند سال گذشته دچار آسیب شده یعنی به سمت شکلی شدن می رود در صورتی باید به سمت عملیاتی شدن برود یعنی وقتی می گوییم استان همدان اول شده این رتبه باید در نحوه ارائه خدمت در شهرستان ملایر هم مشهود باشد.
نظم ده درباره تغییر مدیریت ها گفت: مدیریت همانند پزشکی یک علم است و بیمار نمی تواند توصیه پزشک را نادیده بگیرد بنابراین بر اساس مبنای علمی عمر یک مدیریت دوره چهار و پنج سال بوده و بعد از این مدت مدیر دچار روزمرگی شده و انگیزه، نوآوری و خلاقیت او کاهش می یابد.
در این آیین از خدمات پنج ساله حمیدرضا الوند قدردانی و مهدی دیناری به عنوان مدیرکل جدید بهزیستی همدان معرفی شد.

کد خبر 24391

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد