امضا تفاهم نامه سه جانبه در جهت مهارت افزایی و اشتغال گروه های هدف بهزیستی

نشست تخصصی مدیر کل بهزیستی استان بوشهر دکتر علیرضا حاجیونی با مدیر کل فنی و حرفه ای و همچنین مدیر صندوق کارآفرینی امید استان بوشهر با هدف امضای تفاهم نامه همکاری سه جانبه در جهت مهارت افزایی و اشتغال گروه های هدف بهزیستی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان،جلسه تخصصی و هماهنگی بین بخشی ادارات کل بهزیستی ، فنی و حرفه ای  و صندوق کارآفرین امید با هدف کمک و ایجاد و رونق اشتغال گروه های هدف بهزیستی  در محل اداره کل بهزیستی استان بوشهر برگزار شد.

دکتر علیرضا حاجیونی هدف از تشکیل این جلسه را فراهم آوردن بستر شغلی و مهارت افزایی و تهسیلگری در ایجاد اشتغال گروه های هدف بهزیستی دانست و گفت:یکی از رسالت های بسیار مهم سازمان بهزیستی توانمند سازی مددجویان و معلولین از طریق ایجاد بستر مناسب برای اشتغال و خدکفایی جامعه هدف است و اداره کل فنی و حرفه ای و صندوق کارآفرین امید نقش موثرو سازنده ای دراین مهم دارند.

مدیر کل بهزیستی استان خاطر نشان کرد: امید داریم با امضا این تفاهم نامه بتوانیم کمک شایانی درجهت ارتقا دانش و مهارت فنی و حرفه ای و پرداخت تسهیلات اشتغالزایی بویژه در محیط روستایی در سطح استان را داشته باشیم.

کد خبر 24390

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد