در رسانه| مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد سازمان بهزیستی کشور: تاکنون تخلفی در استان همدان ندیده‌ایم

مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد سازمان بهزیستی کشور خطاب به مدیر جدید سازمان بهزیستی استان گفت: به مدیریت بهینه نیروی انسانی توجه کنید، سازمان بهزیستی را خوب و علمی معرفی کنید و کیفیت خدمات را ارتقاء دهید.

کاظم نظم‌ده  در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل بهزیستی استان همدان، اظهار کرد: الوند، مدیرکل سابق بهزیستی استان همدان نزدیک به سه دهه در سازمان بهزیستی منشا خیر و برکت بوده و امروز بنده به نمایندگی از سازمان بهزیستی کشور قدردان و سپاسگزار وی هستم.
وی ادامه داد: در سازمان بهزیستی افرادی داریم که خیلی باسواد هستند اما مسئولیت قبول نمی کنند چراکه مسئول شدن یعنی از تو سوال کنند و کارت زیر ذره بین باشد اما الوند ویژگی و شجاعت پذیرش مسئولیت را دارد.
نظم‌ده با بیان اینکه تاکنون تخلفی در استان همدان ندیده ایم، خاطرنشان کرد: پرونده الوند را بی طرفانه بررسی کردیم و او جز بهترین مدیران ما در استان‌های کشور بود.
مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد سازمان بهزیستی کشور در رابطه با علت جا به جایی مدیرکل بهزیستی استان همدان، گفت: مدیریت یک علم است و تغییرات من باب اساس علمی و مدیریتی بوده و این یک امر طبیعی است.
وی با بیان اینکه دکتر دیناری، مدیرکل جدید را بدون سوگیری انتخاب کردیم، اعلام کرد: گزینه های دیگر هم خیلی خوب بودند و براساس شاخص های علمی و مدیریتی بررسی های لازم انجام شد و او را انتخاب کردیم.
نظم‌ده خطاب به مدیرکل جدید بهزیستی استان گفت: به مدیریت بهینه نیروی انسانی توجه کنید چراکه همدان پتانسیل بالایی در نیروی انسانی دارد، نیروهای همدان توانمند و کاربلد هستند، قدر آنها را بدانید و کارشناسی محور عمل کنید.
وی ادامه داد: استان همدان فضای خوبی دارد و کارها با همدلی، همکاری و تعامل انجام می شود، این ارتباط را حفظ کنید و ما هم همه جانبه از شما حمایت می کنیم چراکه ذره ای عدم حمایت از شما به گروه هدف آسیب می رساند.
مدیر کل دفتر مدیریت عملکرد سازمان بهزیستی کشور در پایان یادآور شد: سازمان بهزیستی را خوب و علمی معرفی کنید، از نگاه سنتی خارج شوید، کیفیت خدمات را ارتقا دهید، به سلامت اداری توجه و امور مانده را کامل کنید.

کد خبر 24389

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد