پیگیر  معافیت مالیاتی مراکز بهزیستی در مجلس هستیم

مهندس کوهساری_ نماینده مجلس شورای اسلامی در بازدید از مرکز توانبخشی _ مراقبتی شبانه روزی افراد دارای معلولیت ذهنی "حضرت زینب"(س) تحت نظارت بهزیستی آزادشهر، ضمن بررسی آخرین وضعیت مددجویان و معلولین تحت پوشش و مشکلات مراکز تحت نظارت بهزیستی ،از پیگیری در خصوص معافیت مالیاتی مراکز تحت نظارت این سازمان خبر داد.

دراین مراسم که صبح امروز با حضور  مهندس اصغری _رئیس اداره اطلاعات وخانم سادین_رئیس اداره بهزیستی آزادشهر  و با هدف پیگیری مسائل و مشکلات جامعه هدف سازمان بهزیستی برگزار شد ،مسئولین از نزدیک در جریان چگونگی وضع موجود، ارائه کمی و کیفی خدمات و همینطور کمبودها و محدودیت‌ها نیز قرار گرفتند.

رئیس اداره بهزیستی آزادشهر دراین مراسم  در نشستی ضمن تشریح خدمات و اقدامات سازمان بهزیستی و تقدیر از حضور ارزشمند نماینده مجلس شورای اسلامی و رویکرد مثبت ایشان در خصوص جامعه هدف بهزیستی گفت؛در حال حاضر بیش از ۴هزار و ۳۰۰ مددجو در این شهرستان تحت پوشش سازمان بهزیستی هستند که ازین تعداد۳هزار و ۶۰۰نفر دارای معلولیت ذهنی یا جسمی هستند. 

خانم سادین افزود؛ علاوه بر افراد دارای معلولیت، 159سالمند، 350زن سرپرست خانوار و 30 کودک بی سرپرست و بدسرپرست در حوزه شبه خانواده و 320 نفر در حوزه آسیبهای اجتماعی نیز از خدمات مستمری،نگهداری ،توانبخشی و ...سازمان بهزیستی بهرمند هستند.

از دیگر مشکلات مطرح شده در این دیدار ،بحث ساماندهی معلولین اعصاب روان و سالمندانی بود که خانواده این عزیزان توان نگهداری و مراقبت از آنان را نداشته و یا فاقد سرپرست می باشند. 

همچنین تامین بخشی از هزینه های مسکن مددجویان،لوازم کمک توانبخشی،پیگیری معاف از مالیات مراکز تحت نظارت بهزیستی از طریق مجلس و...بود که در پایان نماینده مردم رامیان و آزادشهر در مجلس شورای اسلامی از پیگیری و رسیدگی به آنها در مجلس خبر داد.

کد خبر 24383

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد