دکتر مهدی دیناری بعنوان مدیرکل بهزیستی استان معرفی و از خدمات حمیدرضا الوند تقدیر شد

آیین تکریم و معارفه مدیر ان کل بهزیستی استان با حضور مشاور رئیس و مدیرکل دفتر ارزیابی عملکرد سازمان بهزیستی کشور، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار، مدیران دستگاههای زیر نظر مجموعه تعاون کار و رفاه اجتماعی و اعضای شورای اداری بهزیستی استان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان همدان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری همدان در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل بهزیستی استان، گفت: نظام جمهوری اسلامی افتخار این را دارد که الگوی نوینی برای توانا کردن مستضعفان به جامعه ارائه کند و بهزیستی پیشگام این عرصه است.

مصطفی آزادبخت گفت: همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند کار در بهزیستی وظیفه سخت و سنگینی است و کار در بهزیستی از معنویات خاصی برخوردار است.

وی تصریح کرد: این کار بسیار سخت و دشوار است چراکه انسان هنگامی که از تمام نعمات بهره مند است و افراد ناتوان را می‌بیند، تحت فشار قرار می‌گیرد بنابراین حضور در این مسیر لایق هر کس نیست.

در ادامه حمیدرضا الوند مدیر کل سابق بهزیستی استان گزارشی از عملکرد پنجاه و سه ماه در جهت ارائه خدمات به جامعه هدف و پرسنل را بیان کرد و از تمامی کارکنان اداره کل بهزیستی استان در جهت همکاری با ایشان تقدیر و تشکر کرد.  

مشاور رئیس و مدیرکل دفتر ارزیابی عملکرد سازمان بهزیستی کشور با تاکید بر اینکه سلامت اداری به عنوان یکی از دغدغه های مورد توجه، در اولویت قرار دارد، گفت: الکترونیکی شدن پرداخت‌ها یکی از شاخصه‌های مهم توجه به سلامت اداری در این سازمان است.

کاظم نظم ده گفت: چرخه مالی و بودجه بهزیستی به گونه ای است که باید در مواقعی مدیر برای پیش رفتن کارها روی «مین» بپرد و چه بسا برای این کار هم کارت زرد بگیرد هرچند انجام ندادن این کار از سوی کارمند بیانگر  نبود روحیه ایثارگری در وجود او است.

وی گفت: بهزیستی همدان در زمینه مدیریت عملکرد، شاخص‌های عمومی و اختصاصی و جشنواره شهید رجایی برای چندین سال رتبه برتر را کسب کرده است که مسوول جدید باید این رتبه را از نظر شکلی و عملیاتی حفظ کند.

دکتر مهدی دیناری مدیر کل جدید بهزیستی استان نیز گفت: سازمان بهزیستی یکی از واحدهای خدماتی است که جامعه هدف آن از عزیزترین بندگان خدا هستند و خدمت در بهزیستی به مثابه عبادت است  لذا امیدواریم که با کمک و همکاری معاونین و دستگاهها و شرکای اداری بتوانیم بیش از پیش در جهت ارائه خدمات به جامعه هدف بهزیستی گام برداریم.

گفتنی است در این آیین از خدمات پنج ساله حمیدرضا الوند قدردانی و مهدی دیناری به عنوان مدیرکل جدید بهزیستی همدان معرفی شد.

کد خبر 24376

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 13 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد