پاکدشت| پوشش سراسری واکسن آنفولانزا در مراکز

کلیه مددجویان مراکز شبانه روزی بهزیستی واکسن آنفولانزا دریافت کردند.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، محمود بزرگر از تزریق واکسن آنفولانزا به کلیه مددجویان مراکز شبانه روزی معلولین، تحت نظارت بهزیستی خبر داد. 

رئیس اداره بهزیستی شهرستان پاکدشت با اشاره به فعالیت ۳ مرکز شبانه روزی  معلولین در شهرستان گفت: تاکنون سیصد و ۷۲ نفر از توانخواهان این مراکز واکسن آنفولانزا دریافت کرده اند.

وی گفت: در حال حاضر حدود پنج هزار نفر دارای پرونده توانبخشی تحت پوشش بهزیستی پاکدشت هستند  که از خدمات یازده مرکز توانبخشی به صورت شبانه روزی، روزانه، ویزیت در منزل و مراقبت در منزل، کمک های مستمر،  تجهیزات  و وسایل کمک توانبخشی، خدمات مناسب سازی  بهره مند می شوند.

برزگر در خصوص اقدامات بهزیستی از ابتدای شروع کرونا گفت: با شیوع کرونا اولین بخشنامه‌ها برای مقابله با کرونا توسط بهزیستی کشور صادر شد و شهرستان پاکدشت طبق این بخشنامه و پروتکل های بهداشتی تعریف شده کلیه مراکز شبانه روزی قرنطینه نمود.

وی افزود: در پیک اول کرونا کلیه ورود و خروج به مراکز بهزیستی و به دنبال آن نیز مرخصی و بازدیدها را به مراکز ممنوع کردیم و شیفتهای پرسنل مراکز به صورت یک هفته ای درآوردیم و از پذیرش مددجوی جدید خودداری کردیم.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان پاکدشت در پایان اضافه کرد: در حال حاضر اگرچه شیفتهای یک هفته ای برداشته شده است اما همچنان پروتکل های بهداشتی اجرا می شود و کلیه مقیمان و  پرسنل روزانه تب سنجی می شوند و در صورت شناسایی موردی مشکوک به کرونا سریعا اتاقهای مشخص شده قرنطینه می شوند.

کد خبر 24368

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد