در رسانه | خبرهای خوشی از مسکن برای خانواده‌های دارای دو معلول

بهزیستی تا آخر آذر ماه باید با معرفی پیمانکار و تأیید بانک برای اجرای پروژه مسکن خانواده‌های دارای ۲ معلول اقدام کند.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، شیرکوند، معاون هماهنگی و نظارت اقتصادی و زیربنایی معاون اول رئیس جمهور در جلسه بررسی روند مسکن کارگری استان گفت: بر اساس تصمیمات قبلی که وزیر راه و شهرسازی نیز در جریان آن قرار دارد، با در نظر گرفتن زمین مورد نیاز و معرفی پیمانکار و سرمایه گذار از سوی بهزیستی، برای خانواده‌های دارای دو معلول مسکن احداث خواهد شد.

وی افزود: بهزیستی تا آخر آذر ماه فرصت دارد تا با معرفی پیمانکار و تأیید بانک درخصوص اجرای پروژه مسکن برای خانواده‌های دارای ۲ معلول اقدام کند.

معاون هماهنگی و نظارت اقتصادی و زیربنایی معاون اول رئیس جمهور افزود : با توجه به وضعیت قیمت‌ها، باید در زمینه احداث مسکن کارگری و همچنین مددجویان تحت پوشش بهزیستی، اقدامات زیربنایی و دقیق صورت گیرد.

وی گفت : مسئله احداث مسکن کارگری جزء ضرورت‌های اجتناب ناپذیر ما است.
استاندار قزوین نیز با بیان اینکه ما در برابر خانواده‌های دارای دو معلول مسئولیم گفت: بخشی از اراضی احداث مسکن خانواده‌های دو معلول واگذار شده است و بخش دیگر نیز برای احداث مسکن کارگری اختصاص خواهد یافت.
جمالی پور افزود : با توجه به قولی که به خانواده‌های دارای دو معلول داده شده است، زمینی را برای مسکن این گروه به بهزیستی تخصیص خواهیم داد.
استاندار  گفت : در صورتی که بهزیستی در مدت مشخص شده اقدامات لازم را انجام دهد دولت نیز در کنار بهزیستی حضور خواهد یافت.
وی در خصوص مسکن کارگری استان نیز افزود : درخصوص  مسکن کارگری نیز باید اقدامات مختلف در راستای اختیارات قانونی و با در نظر گرفتن شرایط و وضعیت موجود صورت گیرد.

مبارک قدم، مدیرکل راه و شهرسازی استان نیز گفت : اجرای طرح مسکن کارگری قزوین در سال ۱۳۸۹ در قالب تفاهم نامه‌ای بین بانک مسکن، اداره کل راه و شهرسازی و یک شرکت خصوصی کلید خورد.

وی افزود: طرح مسکن کارگری استان با اعتباری بیش از  ۳۰ میلیارد و ۲۴۰ میلیون تومان در ناحیه شهرک مهرگان و در زمینی به وسعت ۱۶ هزار متر مربع در دست اقدام است

کد خبر 24359

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 10 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد