شمیرانات|کودکان، سرمایه های آینده ساز جامعه هستند

مدیر بهزیستی شهرستان شمیرانات، کودکان را آینده سازان جامعه خواند و اظهار داشت: نامگذاری روز به نام کودکان، اهمیت فوق العاده آن هار یادآور شده که این روز، بزرگترین انگیزه برای توجه و اهمیت به حقوق کودکان محسوب می شود.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، مینا رجایی در ادامه بیان داشت: روز کودک روزی برای یاد بود کودکان شناخته شده است. کودکان دارای احساسات لطیفی اند، این احساسات نیاز به توجه از طرف بزرگترها دارد توجهی که به کودک اثبات کند که وجودش برای اطرافیانش اهمیت دارد. 

وی افزود: کودکان زیباترین عشق ها واحساس ها را خلق می کنند و برکت زندگی وسرمایه های آینده جامعه به شمار می روند که برای رشد و بالندگی هر چه بیشتر آنان نیازها و در مفهوم دقیق تر حقوقی دارند که باید به درستی به آن پرداخت.

رجایی خاطرنشان کرد: باید بدانیم اگر شادمانی که بهترین هدیه برای کودکان است به آنها بدهیم دوران کودکی زیبایی برای آنان ترسیم کرده ایم و هیچگاه نباید فرصت شاد بودن را از آنها بگیریم.

مدیر بهزیستی شهرستان شمیرانات در ادامه بیان داشت: یادآوری روز کودک بهانه مناسبی است تا همگان در برنامه ریزی برای شادی، مهارت آموزی و آموزش و پرورش کودکان تلاش کنیم که آینده درخشان عزیزمان در گرد شکوفایی نسل آینده خواهد بود. 

رجایی ادامه داد با عنایت  به رسالت و ماموریت سازمان بهزیستی و فعالیت هایی که در حوزه های مختلف در راستای حمایت و پرورش کودکان در بخش دولتی و غیر دولتی با عناوین مهد های کودک، نگهداری و مراقبت از کودکان بی سرپرست و بد سرپرست و معلولین، فرزند خواندگی، حمایت از کودکان در خانواده با برقراری امداد ماهیانه، تامین بخشی از هزینه های خانواده های دارای فرزندان چند قلو تا سن زیر هفت سال و کودکان جزء اولویت ها و اهداف اصلی این سازمان بوده است.


مدیر بهزیستی شهرستان شمیرانات در پایان گفت: به امید روزی که با همدلی در جهت ایجاد دنیایی بکوشیم که در آن همه کودکان، فارغ از شرایط و وضعیت زندگیشان شاد و سالم رشد کنند و بتوانند همه استعداد های خود را شکوفا کنند.

کد خبر 24336

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 11 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد