ورامین| موسسین مراکز بهبودی اقامتی دور هم جمع شدند

به مناسبت روز جهانی سلامت روان موسسین مراکز بهبودی_اقامتی و کارشناسان حوزه پیشگیری دورهم جمع شدند.

 به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، رئیس اداره بهزیستی شهرستان ورامین میهمان ویژه این دورهمی بود که با تبریک این روز اظهار داشت: امروزه سلامت روان از جمله معیارهای اصلی ارزیابی سلامت یک جامعه به شمار می رود که از همین رو تأمین و حفظ بهداشت روان آحاد جامعه بسیار مهم است.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان ورامین، با تأکید بر رویکرد سلامت روح و روان گفت: تدوین شاخص های سلامت روانی-اجتماعی، بهبود دانش و شناخت مهارت تخصصی ارائه دهندگان خدمات روانشناسی و مددکاری به عنوان راهبرد حوزه پیشگیری است.

وی در ادامه افزود: بر همین اساس، بهزیستی ورامین نیز استفاده از خرد جمعی و همراهی تشکل های مردمی و سازمان های غیردولتی و شرکای اجتماعی فرصتی مغتنم و گرانبها شکل داده است.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان ورامین در پایان فرا رسیدن هفته سلامت روان با شعار جهانی" سلامت روان برای همه، سرمایه گذاری بیشتر، توفیق بیشتر " را به فعالان وکارشناسان این عرصه تبریک گفت و افزود: بی‌شک دانش، تجربه و کوشش این عزیزان زمینه ساز بهبود کیفیت زندگی خود و جامعه هدف خواهد بود که از خداوند متعال توفیق روز افزون یکایک عزیزان را مسئلت می کنم.

کد خبر 24327

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد