راه اندازی سامانه تصمیم در جزیره کیش

راه اندازی و بهره برداری از سامانه تصمیم در جزیره کیش با همکاری قوه قضاییه برای زوجین متقاضی طلاق توافقی

اداره بهزیستی کیش با همکاری قوه قضاییه اقدام به راه اندازی و بهره برداری از سامانه تصمیم در جزیره کیش نمود. کهورزاده در این خصوص اظهار داشت، با هدف مدیریت رشد تقاضای طلاق توافقی و انجام مداخلات روانشناختی مدت دار، سامانه تصمیم در جزیره کیش آغاز به کار کرد و از این پس متقاضیان طلاق توافقی باید با ورود به این سامانه اقدام به ثبت اطلاعات خود نمایند و در صورتی که اطلاعات لازم در این سامانه ثبت نشود انجام مراحل طلاق توافقی در مراجع قضایی صورت نمی گیرد. 

کهورزاده افزود: مسیر تعیین شده برای دسترسی به  سامانه "تصمیم" جهت ثبت نام در  وبگاه zaman.behzisti.net  می باشد که متقاضیان طلاق پس از ثبت نام یک کد رهگیری دریافت می کنند که پس از ثبت و بررسی درخواست آنان در سامانه مذکور زوجین متقاضی طلاق به مراحل مشاوره ارجاع داده می شود. 

کهورزاده خاطر نشان کرد پس از ارجاع به مرکز مشاوره یک فرایند ۴۵ روزه برای حضور در مشاوره های کارشناسی آغاز می گردد و در نهایت پس از عدم توافق زوجین نتایج جلسات مشاوره به سامانه " تصمیم " ارسال و پس از تایید طلاق زوجین به مرکز خدمات الکترونیک قضایی و در پایان از مرکز خدمات الکترونیک قضایی به دادگاه خانواده ارسال می گردد.

رئیس اداره بهزیستی کیش در پایان اظهار داشت : امیدواریم با انجام مداخلات تخصصی روانشناسی جهت حل مشکلات و معضلات زوجین متقاضی طلاق بتوانیم در کاهش درخواست های طلاق نق موثر و مفیدی را ایفا کنیم.

کد خبر 24324

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 17 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد