تهرانی ها پازل بزرگ همدلی را می سازند

مدیر کل بهزیستی استان تهران از مشارکت شهروندان استان تهران در ساخت بزرگترین پازل همدلی در قالب پویش سراسری ایران همدل خبر داد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، امین شاهرخی با بیان مطلب بالا خاطرنشان کرد: در ادامه پویش ایران همدل و جهت تهیه و توزیع نوشت افزار و کیف مدرسه برای محصلین تحت پوشش بهزیستی در قالب طراحی و ساخت پازل با طرح و نقشه ایران برای کودکان تحت پوشش بهزیستی راه اندازی شده است.
وی افزود: شعار این طرح قطعه قطعه جمع گردد همدلی معنا شود است و محورهای این پویش تهیه و توزیع بسته های نوشت افزار و کیف مدرسه می باشد.
وی افزود:  در این پویش پازل نقشه ایران با ۶۰۰ هزار قطعه نقش بسته است برای علاقمندان، خیرین و مردم ایران اسلامی که قصد مشارکت در این پویش را دارند تهیه شده است.
این مسئول در ادامه بیان داشت: علاقمندان می توانند با خرید هر قطعه پازل به قیمت ۱۰ هزار تومان در تامین لوازم التحریر و کوله وسایل مدرسه برای دانش آموزان سراسر کشور سهیم باشند.
وی خاطر نشان کرد: قطعات این پازل توسط مشارکت های خرد مردمی تکمیل و با ثبت اسم تمام مشارکت‌کنندگان بر روی این قطعات پازل به عنوان بزرگترین پازل در دنیا و نمادی ماندگار از پویش ایران همدل در نقطه‌ای از ایران به یادگار نصب و ماندگار خواهد شد.
شاهرخی در ادامه گفت: پازل‌های کوچک هزار قطعه ای هم از نقشه ایران توسط ادارات کل بهزیستی استان ها در سراسر کشور با همکاری تمام مسئولین استان، تمام مدیران، همه خیرین و یکان یکان مردم هر استان به ارزش ۲۰۰ میلیون تومان تکمیل خواهد شد که معادل ریالی مشارکت جذب شده قطعات پازل اصلی هم در نقشه سایت پویش تکمیل خواهد شد.
این مسئول عنوان کرد: کلیه وجوهات جمع‌آوری شده می‌بایست حسب تفاهم‌نامه چهار جانبه برگزاری کمپین سراسری پازل همدلی به شماره حساب متمرکر واریز گردد و پس از دریافت مبلغ از خیر یا مشارکت کننده ضمن ثبت تعداد و مبلغ و پازل مربوطه به نام و مشخصات خریدار، رسید صادر می‌شود.
شاهرخی در ادامه از همه کسانی که قصد مشارکت در این پویش همدلی بزرگ را دارند خواست تا با مراجعه به سایت پازل همدلی از طریق سایت سازمان بهزیستی کشور و یا نشانی pazzlehamdeli.ir اطلاعات خود را وارد کنند و یک یا چند قطعه پازل را  به نام خود ثبت و خریداری کنند تا کمکی به دانش آموزان مدنظر خود در زمینه تهیه نوشت افزار انجام دهند.
مدیر کل بهزیستی استان تهران در پایان اظهار داشت: از مجموعه‌ها، گروه های خیریه، موسسات مختلف و افرادی که علاقمند به همکاری هستند می خواهم تا با ورود به سایت و درج نام موسسه یا خیریه خود و یا با هماهنگی با ادارات بهزیستی شهرستان ها، نام موسسه یا خیریه خود را برای همیشه در نماد همدلی مردم ایران ثبت کنند.

کد خبر 24323

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد