مدیرکل بهزیستی استان مرکزی خبر داد:

امینی مدیرکل بهزیستی استان مرکزی افزود : در ادامه پویش ایران همدل و جهت تهیه و توزیع پکیج لوازم التحریر و کیف مدرسه جهت ارائه به محصلین تحت پوشش بهزیستی در قالب طراحی و ساخت پازل با طرح و نقشه ایران که جهت تهیه لوازم التحریر برای کودکان تحت پوشش بهزیستی راه اندازی شده است. قرار است در این طرح بزرگ‌ترین پازل دنیا با مشارکت مردم ایران ساخته شود.

مدیرکل بهزیستی استان مرکزی افزود : برای استان مرکزی یک پازل (با ۱۰۰۰ قطعه که پشت هر پازل دارای شماره و سریال مختص به خود و دارای رهگیری است) وجود دارد.

این مقام مسئول هدف از اجرای این طرح را جذب مشارکت های مردمی خیرین به تعداد پازل استان عنوان کرد وبیان داشت : شعار این طرح قطعه قطعه جمع گردد همدلی معنا شود است و محورهای این پویش تهیه و توزیع پکیج لوازم التحریر و کیف مدرسه می باشد.

امینی بیان نمود: پازل اصلی ۱.۰۰۰.۰۰۰ قطعه می‌باشد که متشکل از ۱۰۰۰ لت هزار قطعه‌ای  است و برای هر استان یک پازل در مقیاس کوچک به تعداد ۱۰۰۰ قطعه (با نقشه ایران، طرح پازل اصلی) به عنوان پازل نمادین درنظر گرفته شده است

این مقام مسئول عنوان کرد: کلیه وجوهات جمع‌آوری شده می‌بایست حسب تفاهم‌نامه چهار جانبه برگزاری کمپین سراسری پازل همدلی به شماره حساب متمرکر واریز گردد و پس از دریافت مبلغ از خیر یا مشارکت کننده ضمن ثبت تعداد و مبلغ و پازل مربوطه به نام و مشخصات خریدار، رسید صادر می‌شود.

مدیرکل بهزیستی استان مرکزی در خصوص نحوه دریافت مشارکت (خرید) به صورت حضوری و غیر حضوری افزود :نحوه خرید قطعات پازل و مشارکت از طریق دستگاه کارتخوان در محل، سایت، ارائه بارکد هوشمند (QR)، پرداخت نقدی با ارائه فیش انجام می‌گردد.

   امینی در خصوص نحوه استفاده از سایت اظهار داشت :  خیرین ارجمند میتوانند با مراجعه به وب‌سایت کمپین به نشانی WWW.PUZZLEHAMDELI.IR و بخش راهنما، نحوه استفاده از سایت و انجام کمک‌های مردمی قابل رویت و مشاهده است.

مدیرکل بهزیستی استان مرکزی در خاتمه عنوان کرد :سهم بهزیستی استان مرکزی در پویش پازل همدلی ۲۰۰۰۰۰۰۰۰۰ریال وبه صورت ۱۰۰۰قطعه ۲۰۰۰۰۰۰ریالی می باشد .

کد خبر 24289

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد