کسب رتبه عالی توسط روابط عمومی بهزیستی استان زنجان

زنجان | مسئول روابط عمومی بهزیستی استان زنجان از کسب رتبه عالی در ارزیابی شاخص های نظارتی روابط عمومی سازمان  بهزیستی کشور خبر داد و افزود : در مجموع ارزیابی عملکرد روابط عمومی کل استانها در شش ماهه دوم سال ۹۸ از بین ۳۱ استان کشور روابط عمومی بهزیستی استان زنجان  با کسب نمره ۹۶.۲۵ همراه با روابط عمومی استان تهران موفق به کسب رتبه عالی گردیده است.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان زنجان رباب موحد با اعلام این خبر گفت : طبق اعلام مدیر کل دفتر مدیریت عملکرد سازمان بهزیستی کشور این ارزیابی بر اساس بازبینی هوشمندانه و منصفانه از عملکرد روابط عمومی ها در آگاهی بخشی جامعه هدف از خدمات حمایتی اجتماع محور در بخش اطلاع رسانی و ارتباط با رسانه،   تبلیغات و انتشارات، فضای مجازی، جشنواره ها، نشست ها و امور هنری، انتشار با ارسال دقیق، زمانمند و حرفه‌ای ، مستند سازی و آرشیو صورت گرفت است.
 وی با بیان اینکه روابط عمومی  بهزیستی استان زنجان به عنوان روابط عمومی برتر استان نیز در اردیبهشت ۹۹از طرف استاندار زنجان تجلیل گردیده است  عنوان کرد : نقش روابط عمومی در اقناع افکارعمومی، تسهیل دسترسی جامعه هدف به اطلاعات و حقوق خود از مهمترین فعالیت های صورت گرفته توسط این بخش می تواند باشد.
موحد افزود : روابط عمومی ها می توانند درارتقا سطح زندگی گروهها و اقشار مختلف جامعه تأثیر گذار باشند و این امر با ارائه اطلاعات  جهت آشنایی جامعه هدف با حقوق شهروندی افراد و حقوق ذینفعان در ارتباط است.
وی در خصوص شاخص های نظارتی در  ارزیابی روابط عمومی ها خاطر نشان کرد : شاخص های نظارتی از سوی سازمان بهزیستی کشور بصورت ۶ ماهه انجام شده و دارای آیتم های متنوعی است و این ارزیابی از کلیه معاونتها و بخش های بهزیستی توسط دفتر عملکرد صورت می پذیرد.

کد خبر 24277

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 13 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد