خانواده واحد اصلی و مهم ترین کانونی است که جامعه را شکل می دهد

معاون امور توانبخشی بهزیستی استان هفته سلامت روان (19 الی 26 مهر) را به تلاشگران این عرصه (مشاوران، روانشناسان و روانپزشکان) تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان  دهقانی معاون توانبخشی بهزیستی استان  ضمن  اشاره به شعار امسال "سلامت روان برای همه ، سرمایه گذاری بیشتر – توفیق بیشتر " گفت:همانطور که سلامت جسمی هر فرد در  جامعه از ارزش بالای برخوردار است، ،سلامت روانی افراد نیز دارای اهمیت زیادی است چرا که متاسفانه در اغلب موارد بی توجهی به بیماری های روانی منجربه بیماری های جسمی می شود  .

دهقانی ضمن اشاره به نقش خانواده و جامعه در سلامت روان اظهار داشت:خانواده واحد اصلی و مهم ترین کانونی است که جامعه را شکل می دهد بنابراین اساس و بنیان جامعه سالم، خانواده سالم و با نشاط است  به طوری که روانشناسی معاصر برای روابط سالم وانسانی میان والدین وفرزندان اهمیت بسیاری قائل است و آن را اساس سلامت روانی اعضاء خانواده در نظر می گیرد.

 وی همچنین ادامه داد : در حال حاضر نگرانی و ترس از بیماری کووید 19 سلامت روانی میلیون ها نفر را تحت تاثیر قرارداده است که می بایست خانواده ها به موضوع دریافت خدمات مشاوره ای تلفنی در این ایام جهت کاهش استرس و نگرانی ها و مشکلات جانبی اقدام نمایند.  

کد خبر 24272

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 13 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد