پیام تبریک مدیر کل بهزیستی مازندران به مناسبت هفته سلامت روان

دکتر فرزاد گوهردهی مدیرکل بهزیستی مازندران به مناسبت هفته سلامت روان پیامی صادر نمود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی مازندران متن کامل این پیام به شرح زیر است 

بسمه تعالی 

سلامت روان موهبت و دستاوردی است که آرامش درونی ،احساس خودشکوفایی و شناخت و توانایی های فردی در تحقق ظرفیت های عقلانی، اجتماعی و هیجانی، انجام رفتارهای سازگارانه با محیط زندگی کمک شایانی می‌کند.‌
 
امروزه سلامت روان از جمله معیارهای اصلی ارزیابی سلامت یک جامعه به شمار می رود. از همین رو تامین و حفظ بهداشت روان آحاد جامعه بسیار مهم است

سازمان بهزیستی بعنوان متولی سلامت اجتماعی ، با تاکید بر رویکرد سلامت روح و روان ، تدوین شاخص های سلامت روانی-اجتماعی و بهبود دانش و شناخت مهارت تخصصی ارائه دهندگان خدمات روانشناسی و مددکاری را بعنوان راهبرد خود در حوزه پیشگیری قرار داده است . 
در همین راستا اداره کل بهزیستی مازندران نیز استفاده از ظرفیت خرد جمعی و همراهی و همکاری تشکل های مردمی و سازمان های غیردولتی و شرکای اجتماعی را فرصتی مغتنم و گرانبها دانسته و بویژه در شرایط فعلی که جامعه ی جهانی و به تبع آن کشورمان با بحران شیوع ویروس کووید ۱۹ روبروست، استفاده از مداخلات روانشناسی و مشاوره را بیش از پیش مهم می داند.

 اینجانب فرا رسیدن هفته سلامت روان با شعار جهانی" سلامت روان برای همه ، سرمایه گذاری بیشتر، دسترسی بیشتر برای همه،  همه جا " را خدمت متخصصین و کارشناسان این عرصه تبریک عرض نموده و بی‌شک دانش ، تجربه و کوشش این عزیزان زمینه ساز بهبود کیفیت زندگی خود و جامعه هدف خواهد بود. از خداوند متعال توفیق روز افزون یکایک عزیزان را مسالت می نمایم.

 دکتر فرزاد گوهردهی
 مدیر کل بهزیستی استان مازندران

کد خبر 24250

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد