ورامین| کودکان با آموزه های دینی تربیت می شوند

رئیس اداره بهزیستی شهرستان ورامین از خانه های نگهداری کودکان تحت نظارت بهزیستی دیدن کرد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، اعظم هراتی در حاشیه بازدیدی که با رعایت همه شیوه نامه های بهداشتی و ضوابط سلامت از مراکز نگهداری کودکان بد سرپرست و بی سرپرست داشت روز جهانی کودک را گرامی داشت و بیان داشت: به عقیده من، کودکان بی‌سرپرست و بد سرپرستی که در این مراکز هستند، مشکل مالی ندارند، بلکه با معضل تربیتی و آموزشی دست‌ به‌ گریبان هستند.

این مسئول خاطرنشان کرد: کودک بی‌سرپرست و بد سرپرست نمی‌داند که باید چگونه در برابر ظلمی که به وی می‌شود، بایستد و به همین خاطر تصمیم گرفتیم تا در این مجموعه ها بر روی موضوعات آموزشی این کودکان فعالانه کارکنیم.

هراتی در ادامه بیان داشت: در تلاش مستمریم کودکان با آموزه های دینی تربیت شوند به همین منظور سعی کرده‌ایم تا خانه های کودک شهرستان کودکان با مسجد، هیئت و ارزش های پایدار دینی و اسلامی آشنا شده و پرورش یابند و هم‌اکنون ارتباط تنگاتنگی بین این مجموعه ها و برخی نهادها و بنیادهای مذهبی برقرار است.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان ورامین یادآور شد: اکثر کودکانی که در این مراکز حضور دارند، والدین آنان یا در مسیر طلاق قرارگرفته و یا به دام اعتیاد گرفتارشده‌اند.

وی در پایان روز جهانی کودک را گرامی داشت و افزود: این روز  یادآور اهمیت ویژه و لزوم توجه خاص به کودکان جامعه به منظور برنامه ریزی و جهت دهی آنان به سمت پرورش کرامات انسانی در درون خود و کسب مهارتهای پایه ای و اساسی در جنبه های گوناگون زندگی است تا جامعه شاهد امتداد، بسط و گسترش دنیای پاک و بی آلایش کودکی در همه دوران و سطوح زندگی باشد.

کد خبر 24247

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد