بهارستان| پیوست فرهنگی در اولویت برنامه های بهزیستی است

همه برنامه هایی که در دستور کار بهزیستی قرار دارند پیوستی فرهنگی دارند و این نشانه ای آشکار از وجود روحیه ارزشمند کار فرهنگی برای جامعه هدف سازمان و کارکنان است.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، فرجعلی خزایی با بیان مطلب بالا و تاکید براینکه در همه شهرستان ها این نگاه، جریان دارد و جاری است، اظهار داشت: یکی از نمونه های کار فرهنگی در ایامی چون هفته دفاع مقدس و ماه های محرم و صفر است که بیشتر دیده می شود.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: تکریم مقام ایثار و از خودگذشتگی در این ایام تبلوری عینی یافته و بیشتر مورد توجه قرار می گیرد.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان بهارستان افزود: بزرگداشت روزهایی چون سالمند، ناشنوایان، کودک، عصای سفید، معلولین و دیگر مناسبت های متناسب و تخصصی بهزیستی، تکریم یک روز و یک عده خاص نیست، بلکه تکریم جایگاه های رفیعی است که با وجود نقصان های ظاهری به حد اعلای بندگی خداوند رسیده اند و ما وظیفه تقدیر این نگاه بنیادین را برعهده داریم و باید تلاش کنیم تا این طرز تلقی هوشمندانه مسیری سبز و روشن را مقابل دیدگان  عامه مردم قرار دهد.

خزایی در پایان بیان داشت: در شهرستان بهارستان نیز این روزها به نحو مقتضی و در حد امکانات تکریم شده و زنده نگاه داشته می شوند و از همکارانی که متناسب با این ایام توفیق همکاری با آن ها را داریم تقدیری شایسته به عمل می آوریم.

کد خبر 24238

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد