شهر ری|خدمات ارائه شده فقط محدود به شهرستان نمی شود

جلسه مشارکتهای مردمی بهزیستی شهرستان ری با حضور معاون سیاسی امنیتی اجتماعی فرمانداری شهرستان ری، رئیس اداره اجتماعی فرمانداری، مدیر و معاون مشارکتهای مردمی بهزیستی شهرری ، مدیر شبکه بهداشت و درمان، رئیس اوقاف و خیرین برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداره ویژه شهرستان ری در این نشست ضمن تشکر از بهزیستی شهرستان ری ونقش چشمگیر مشارکتهای مردمی اظهار داشت: همه کمک ها و مشارکتهای مردمی باید طبق تصمیمات متخذه در این شورا هزینه شود.

مهدی مجیدی در ادامه گفت:  سازمان بهزیستی موظف است در جغرافیای شهرستان ری مشارکت های مردمی خود را صرف کند.

مدیر بهزیستی شهرستان ری هم در جلسه شورای مشارکت های مردمی شهرستان ری گفت: اعتبارات بهزیستی بردو ستون بودجه‌های دولتی در اختیار سازمان وکمکهای مومنانه وانسان دوستانه خیرین استوار است.

محمدرضا خدابخشی افزود: کمکهای مردم به حق بار بزرگی از دوش سازمان بر داشته و می دارد.

خدابخشی در ادامه گفت: بر مبنای تقسیمات سازمانی، خدمات بهزیستی شهرستان ری محدود به ری نمی شود و مناطقی از جنوب تهران را هم در بر می گیرد. ولی در تقسیمات وزارت کشور مرزبندی های جغرافیایی  متفاوت است که این مغایرت موجب بروز برخی مسایل شده است.

وی در گزارشی از وضعیت خدمات دهی حوزه مشارکت های مردمی، اظهار داشت: واگذاری ۷۲ واحد مسکونی از  پروژه مسکن ابنیه آژینه در پیشوا  به معلولین تحت پوشش، عقد تفاهم‌نامه یک ساله به منظور ارائه خدمات درمانی با مرکز دارالشفای کوثر، راه اندازی کارگاه تولید ماسک با دستگاه مکانیزه تایید شده بین المللی در منطقه باقرشهر با حمایت کارفرما از سوی بهزیستی شهرستان با  تخصیص تسهیلات به  کارفرما، تحویل سبد کالا وتحویل ویلچر، هزینه درمان ،هزینه های مناسب سازی، تعمیر و تجهیز بخشی از ساختمان بهزیستی شهرستان ری به منظور رعایت  پروتکل های بهداشتی و جلوگیری از تکثیر ویروس کرونا و تامین ۲۸ جهیزیه  برای زوج های جوان بخشی از خدماتی است که از طریق این حوزه اجرایی شده است.

درپایان جلسه، معاون مشارکتهای مردمی بهزیستی شهرستان ری  ابراز داشت: بهزیستی دارای شرح فعالیتهای زیادی است و اگر ما بخواهیم مسئولیت هایمان را بین ارگانها و سازمانهای دولتی و مردم نهاد تقسیم کنیم سهم هر کدام  مقدار قابل توجهی خواهد شد.

مژگان لشگری در ادامه گفت: تقاضا داریم سازمانهای دولتی و غیر دولتی دوشادوش و همراه ما سهمی بیشتر در پویش سراسری و ملی ایران همدل داشته باشند.

کد خبر 24237

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 14 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد