بندرعباس | بهزیستی بندرعباس و سپاه پاسداران در مسیر  خدمت رسانی جهادی

سرپرست بهزیستی بندرعباس گفت : همراهی بهزیستی وسپاه پاسداران در برنامه های جهادی و مردمی راهی موثر در رفع مشکلات جامعه هدف سازمان بهزیستی است.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی هرمزگان ؛ سرپرست اداره بهزیستی شهرستان بندرعباس در نشست با معاون سلامت و دفاع زیستی سپاه امام سجاد(ع) اذعان داشت سپاه پاسداران همواره مایه افتخار ، سرافرازی و عزت کشور است و امنیت و آرامش امروز ایران اسلامی مرهون رشادتها و فداکاریهای این دلاور مردان بی ادعاست .
پورمحمود گفت :همراهی بهزیستی وسپاه پاسداران در برنامه های جهادی و مردمی راهی موثر در رفع مشکلات جامعه هدف سازمان بهزیستی است.
سید محمد پذیرش معاون سلامت و دفاع زیستی سپاه امام سجاد (ع) استان نیز تصریح کرد : خدمت در سازمانی حمایتی همچون بهزیستی را دارای اجر معنوی و اخروی فراوان دانست وافزود : دیدگاه و اولویت سپاه پاسداران نیز خدمت رسانی به اقشار ضعیف و محروم جامعه است .
پذیرش اضافه کرد : محرومیت زدایی و زدودن زنگار فقر از چهره مستضعفین جامعه حرکتی خداپسندانه و خیرخواهانه است که بدون هیچ گونه چشم داشت و منتی توسط گروه های جهادی در حال انجام است .
وی آمادگی معاونت سلامت و دفاع زیستی سپاه امام سجاد (ع) استان را در راستای همکاری و ارائه خدمات به مراکز و جامعه هدف سازمان بهزیستی اعلام کرد و اذعان داشت : خدمت رسانی به اقشار محروم و نیازمند از افتخارات سپاه  است .
گفتنی است در این نشست زمینه های گسترش همکاری مشترک بین بهزیستی و مجموعه سپاه در قالب اجرای طرح ها و برنامه های سازمان بهزیستی با محوریت انجام خدمات جهادی و داوطلبانه به مددجویان مراکز شبانه روزی دولتی و غیر دولتی تحت نظارت و نیز استفاده از ظرفیت ها و فرصت های موجود در هر دو مجموعه مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت .

کد خبر 24219

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 10 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد