تقویت مراکز غیردولتی در شهرستان ها در دستور کار قرار گرفته است

معاون امور توانبخشی بهزیستی استان تهران از مراکز شهرستان پاکدشت بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، سید احمد خادم به همراه رئیس اداره بهزیستی شهرستان پاکدشت از مراکز توانبخشی این شهرستان دیدن کرد.

در این بازدیدها از مراکز کارآفرین، لبخند و رعد الغدیر به منظور نظارت بر فعالیت ها و در جریان قرار گرفتن چگونگی ارائه خدمات به افراد دارای معلولیت دیدن شد و بازدیدکنندگان از نزدیک موارد مربوط وچالش های موجود در کار گاه های تولیدی حمایتی را مورد بررسی و کنکاش قرار دادند.

معاون توانبخشی بهزیستی استان تهران در حاشیه این بازدیدها، فعالیت در این مراکز با توجه به شرایط کرونایی حاکم و حتی پیش از آن را، طاقت فرسا توصیف کرد و اظهار داشت: عوامل مراکزی که افراد دارای معلولیت را نگهداری می کنند، شایسته تکریم و احترام مضاعف هستند و باید موانع تلاش و اهتمام آنان را مرتفع ساخت.

خادم در ادامه بیان داشت: درهمه مراکز، خدمات متنوع و متناسبی ارائه می شود که نمونه های آن فراوان و به تعداد همه مراکز و موسسات دخیل در امور مربوط به بهزیستی در جای جای استان تهران و کل کشور می باشد و تقویت مراکز غیردولتی در شهرستان ها در دستور کار قرار گرفته است که در تلاشیم این موضوع را عملیاتی تر کنیم.

وی با بیان اینکه بهزیستی در جایگاه قانونی خود، حمایت کاملی را از مراکز و موسساتی که پروانه فعالیت دریافت می کنند، انجام می دهد، تصریح کرد: خیران نیک اندیش، دستگاه های اجرایی، ارگان های دولتی و بخش غیر دولتی می توانند با حمایت  و پشتیبانی های خود، منشأ اثر شده و پروسه خدمات رسانی به محرومین و نیازمندان را کامل تر کنند.
 
کارآفرین، مرکز روزانه آموزشی، لبخند، مرکز آموزشی اختلالات طیف اوتیسم و رعد الغدیر نیز مرکز  آموزشی و حرفه آموزی است که  مباحث مرتبط با افراد دارای معلولیت را در شهرستان پاکدشت سامان دهی کرده و انجام می دهند.

گفتنی است،حدود ششصد خانوار از یازده مرکز آموزشی و شبانه روزی تحت نظارت بهزیستی شهرستان پاکدشت از خدمات استفاده می کنند.

کد خبر 24217

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد