پیام مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه به مناسبت روز جهانی و هفته ملی کودک

دکتر فرحناز محمدی مدیر کل بهزیستی استان کرمانشاه در پیامی، روز جهانی و هفته‌ ملی کودک را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان کرمانشاه، دکتر فرحناز محمدی مدیر کل بهزیستی استان کرمانشاه در پیامی، روز جهانی و هفته‌ ملی کودک را تبریک گفت.

در این پیام آمده است:

هفته ملی کودک فرصتی برای حمایت طلبی و حساس سازی جامعه نسبت به دوران کودکی و نگاه ویژه به کودکان به عنوان سرمایه های ملی و آینده سازان ایران اسلامی است.

 این روز بهانه‌ای برای ورود به جهان کودکان و زمان مناسبی است برای یادآوری توجه به نیازهای روحی و هر رویکرد موثری که منتهی به رشد شخصیت و پرورش فکری آنان شود.

لذا فرصت را مغتنم می شماریم و به مناسبت فرا رسیدن روز جهانی کودک با شعار " آینده را باید ساخت " در کنار کودکانمان خواهیم بود.

فرزندان عزیزم، فرصت باهم بودن در دوران کودکی، تجربه زندگی پر تلاش بر اساس رشته های مستحکم محبت و مودت تا اوج شکوه یک ملت در طول تاریخ است.   

ما بزرگترها دست های خود را هر روز، بارها و بارها به سوی آسمان و به درگاه آفریدگار خوبی ها بالا می بریم و برای شما نور چشمان و امیدان امروز و فردایمان دعا می کنیم تا قدمهایتان محکم و اراده هایتان استوارتر و خردمندانه آینده کشور عزیزمان را به تصویر کشیده و نغمه مهر و ایمان سردهید. این روز زیبا که امید آفرین روزهای آینده است برشما عزیزان گرامی باد.

فرحناز محمدی 

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه

کد خبر 24213

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد