ملارد| بهزیستی و نیروی انتظامی تفاهم همکاری منعقد می کنند

رئیس اداره بهزیستی شهرستان ملارد از گسترش همکاری های موثر در ارائه خدمات فرهنگی، اجتماعی میان بهزیستی و نیروی انتظامی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، تفاهم نامه ای در جهت تامین نیازهای شهروندان شهرستان ملارد میان اداره بهزیستی و نیروی انتظامی امضا شد.

در نشست رئیس اداره بهزیستی و فرمانده نیروی انتظامی در شهرستان ملارد تفاهم نامه ای در جهت گسترش همکاری های موثر در ارائه خدمات فرهنگی، اجتماعی، حمایتی و انتظامی به منظور توسعه و تحقق رسالت هر دو دستگاه امضا گردید که براساس آن مقرر شد اداره بهزیستی فضایی را در جهت استقرار مشاور و همینطور کارشناس آموزش همگانی نیروی انتطامی در مراکز تحت پوشش فراهم نماید. 

 برپایی نمایشگاه های فرهنگی با همکاری معاونت اجتماعی و اورژانس اجتماعی هر دودستگاه، ارائه طرحهای کارشناسی در خصوص پیشگیری از جرائم و آسیبها، ارائه خدمات مشاوره فردی، زوجین، کودکان ، ارائه خدمات رایگان در مرکز مشاوره آرامش نیروی انتظامی جهت پرسنل و مددجویان اداره بهزیستی، اعزام مدرس و کارشناس انتظامی به منظور افزایش سطح آگاهی و پیشگیری از آسیبهای اجتماعی در مراکز و ستاد بهزیستی از دیگر تعهدات درج شده در این تفاهم نامه است.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان ملارد ضمن تاکید بر تجارب و اطلاعات کارشناسان نیروی انتظامی در حوزه پیشگیری از آسیبهای اجتماعی گفت: با عنایت به دستورات دین مبین اسلام و همینطور آرمان های بلند بنیان گذار جمهوری اسلامی این تفاهم نامه در راستای افزایش احساس امنیت ، تقویت و رشد ایمان با حفظ کرامت انسانی شهروندان شهرستان  و ایجاد و افزایش تعامل در بخش های فرهنگی و اجتماعی میان این اداره و نیروی انتظامی برقرار گردیده است. 

داود خادم افزود: توسعه نظم و امنیت شهری، ترویج، گسترش  و ارتقای فرهنگ عمومی و همینطور استفاده از ظرفیت های فرهنگی، اجتماعی ، خدماتی هر دو ارگان در جهت انجام طرح ها و  برنامه های جامعه محور از اهداف این تفاهم نامه است.

کد خبر 24164

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد