شاهین شهر و میمه| برگزاری اولین شورای اداری بهزیستی شهرستان با حضور سرپرست جدید

اولین جلسه شورای اداری بهزیستی شهرستان شاهین شهر و میمه با حضور محمد حسین قربانی سرپرست جدید این اداره برگزار گردید.

قربانی سرپرست اداره بهزیستی شهرستان شاهین شهر در ابتدا ضمن تقدیر از فعالیت های امین عسگری رئیس پیشین اداره و ارج نهادن به زحمات وی در مدت زمان تصدی این مسئولیت، آرزوی موفقیت روز افزون برایشان نمود.
وی با تاکید بر این که اصالت کار در بهزیستی بر مبنای نیروی انسانی قرار دارد؛ احترام و اعتماد به همکار را سرلوحه کار خود معرفی و بر تکریم ارباب رجوعان تاکید نمود و گفت: شرایط کار در سازمان بهزیستی به دلیل خاص بودن جامعه هدف آن بسیار سخت تر و دارای ظرافت های کاری بیشتری نسبت به دیگر دستگاه های اجرایی است و می بایست پرسنل خدوم بهزیستی در قبال این شرایط خود را مسئول بدانند.
قربانی با اشاره به مسئولیت کارشناسان حوزه های تخصصی، خواستار نظارت هر چه دقیقتر بر مجموعه های  تحت نظارت در بخش دولتی و غیر دولتی شد و افزود: مددکاری موثر راهکار اصلی توانمند سازی و بهبود شرایط جامعه هدف است که این مهم به دست نمی آید مگر با همت تمامی پرسنل که در وهله اول وظیفه اصلی همه مددکاری می باشد. 
وی در پایان خاطر نشان نمود: همه ما می بایست خود را در مقابل جامعه هدف بهزیستی مسئول بدانیم و شرافتمندانه نسبت به تعهدات و مسئولیت های خود رفتار نماییم.

کد خبر 24159

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد