بوئین میاندشت| لزوم استفاده حداکثری از ظرفیت ادارات در جهت مناسب سازی

دومین جلسه کمیته مناسب سازی شهرستان بوئین میاندشت با حضور محمدرضا توسلی فرماندار، قاسم براتی رئیس اداره بهزیستی و روسای سایر ادارات در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی اداره بهزیستی شهرستان بوئین میاندشت در دومین جلسه کمیته مناسب سازی شهرستان براتی ضمن خیر مقدم به افراد شرکت کننده در این جلسه اذعان نمود: با توجه به قانون حمایت از حقوق معلولان، ادارات و سازمان ها موظف می باشند زمینه های لازم برای تامین حقوق افراد دارای معلولیت را فراهم نمایند.
وی با قدردانی از اقدامات صورت گرفته به بیان پیگیری مصوبات جلسه قبل و ارائه گزارشی از بازدید وضعیت مناسب سازی ساختمان های اداری و دهیاری های شهرستان پرداخت. 
براتی با بیان اصلاحات مقتضی در انجام مناسب سازی این اماکن، گفت: مسئولین محترم باید به اجرای مصوبات توجه ویژه داشته باشند و از تمام ظرفیت و پتانسیل خود در جهت مناسب سازی و دسترسی پذیری آسان اماکن و ساختمان های اداری برای حضور افراد دارای معلولیت، سالمندان و جانبازان استفاده نمایند تا امکان و شرایط لازم برای استقلال نسبی و خوداتکایی افراد دارای معلولیت فراهم شود.
محمدرضا توسلی در ادامه اظهار داشت: انجام مناسب سازی ساختمان های اداری و فضاهای شهری از جمله حقوق شهروندی می باشد. بسیاری از ادارات در ساختمان های استیجاری فعالیت می نمایند و اعتبارات کافی جهت انجام مناسب سازی در دسترس ندارند. با این وجود ادارات و شهرداری ها باید در راستای مناسب سازی فضای فیزیکی و فراهم نمودن شرایط ورود افراد دارای معلولیت و سالمندان تلاش نمایند تا این افراد از حقوق شهروندی خود بهره مند گردد.
 

کد خبر 24158

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد