زائران حسینی در مسیر عشق  چشم دل را روانه می کنند

در اربعین ۱۳۹۹ زائران حسینی چشم دل را در مسیر عشق روانه می کنند و به شوق زیارت صحن و سرای جان فزایش، اربعین شهادت سرور و سالار شهیدان را به سوگ می نشینند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سمنان علیرضا ایزدپور مدیر کل بهزیستی استان به مناسبت سالروز اربعین سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله  الحسین (ع)،طی پیامی این مناسبت را به کارکنان اداره کل بهزیستی استان سمنان، جامعه هدف و خانواده ی آنان تسلیت گفت.

متن پیام به شرح ذیل می باشد:

بسمه تعالی

اَلسَّلامُ عَلیَ الْحُسَیْنِ الْمَظْلُومِ الشَّهیدِ اَلسَّلامُ علی اَسیرِ الْکُرُباتِ وَقَتیلِ الْعَبَراتِ

سلام بر حسین مظلوم و شهید سلام بر آن بزرگواری که به گرفتاریها اسیر بود و کشته اشک روان گردید.

فرازی از زیارت اربعین

چهل شب و روز غمگین برخاندان و اولاد اباعبدالله الحسین (ع) گذشت و  استقامت جاودانه  شان در نامروتی و ناجوانمردی بر پیکر مظلوم ترین خاندان بشریت  برگی حماسی  را در تاریخ افزود.

اربعین حسینی نقطه آغازی برای تزریق خون حسین در کالبد جامعه اسلامی است که به قیام نهمین فرزند حسین علیه السلام منتهی می‌شود.

در فرهنگ عاشورا  برپایی مراسم سوگواری عظیم  با مظلومیت حسین (ع)و یارانش در اربعین متصل است.

در اربعین ۱۳۹۹ زائران حسینی چشم دل را در مسیر عشق روانه می کنند و به شوق زیارت صحن و سرای جان فزایش، اربعین شهادت سرور و سالار شهیدان را به سوگ می نشینند.

اینجانب سالروز اربعین حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) را خدمت کارکنان اداره کل بهزیستی استان سمنان، جامعه هدف بهزیستی و خانواده ی آنان تسلیت می گویم و از خداوند والا قبولی عزاداریها و شفاعت امام حسین علیه السلام را برای همگان و عاشقان آن حضرت مسئلت می نمایم.

علیرضا ایزدپور

مدیر کل بهزیستی استان سمنان

 

 

 

کد خبر 24157

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد