بندر خمیر | دیدار مدیرکل بهزیستی هرمزگان با امام جمعه شهرستان بندرخمیر

در راستای اجرای سفرهای شهرستانی ، مدیر کل بهزیستی بهزیستی هرمزگان با حضور در بندرخمیر با امام جمعه این شهرستان دیدار کرد .

به گزارش روابط عمومی بهزیستی هرمزگان ؛ غلامحسین رنجبر ضمن تشکر از همکاری و همراهی امام جمعه و روحانیون با مجموعه بهزیستی افزود :  یکی از وظایف مهم بهزیستی مقابله با آسیب اجتماعی و آگاهسازی جامعه است که خوشبختانه در شهرستان بندرخمیر مرکز اورژانس اجتماعی و مرکز مشاوره فعال هستند و اقدامات خوبی انجام شده است.

مدیرکل بهزیستی هرمزگان غربالگری بینایی کودکان ۳ تا ۶ ساله ، ارائه مشاوره ژنتیک وغربالگری شنوایی نوزادان را از فعالیت های بهزیستی در زمینه پیشگیری از معلولیت ها عنوان کرد و ابراز امیدواری کرد : بتوانیم بطور کامل از بوجود آمدن معلولیت ها پیشگیری کنیم .

رنجبر در ادامه از امام جمعه شهرستان درخواست کرد این سازمان حمایتی را در سوق دادن مشارکت خیرین به سوی بهزیستی همراهی نماید.

امام جمعه شهرستان بندرخمیر نیز گفت : سازمان بهزیستی یکی از نهاد هایی است که بطور تخصصی در بحث کمک رسانی به محرومین و معلولین و همچنین مقابله با آسیبهای اجتماعی کار می کند بنابراین باید نگاه ویژه ای به این سازمان داشت.

وی تصریح کرد : در بحث مشارکت های مردمی باید براساس اولویت بندی و هدفمند گام برداشت.

کد خبر 24146

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد