شاهرود | همزمان با هفته کودک، افتتاح مهدکودک در شهرستان

جهانسیر گفت :با افتتاح این مرکز جدید تعداد مهدهای کودک تحت نظارت اداره بهزیستی شهرستان شاهرود به عدد۳۲ رسید که از این تعداد، ۱۹مهدکودک بصورت شهری، ۱۱ روستامهد و ۲ آدینه مهد فعالیت می کنند

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سمنان مسعود جهانسیر معاون مدیرکل و رئیس اداره بهزیستی شهرستان شاهرود با بیان اینکه برای تجهیز و راه اندازی این مهدکودک یک میلیارد ریال از محل بخش خصوصی هزینه شده است گفت : مهدکودک خصوصی فرهومند در فضایی به متراژ ۵۵۰ مترمربع و با ۵ نفر نیروی تخصصی و با ظرفیت فعلی ۸۰ کودک راه اندازی می شود.

جهانسیر با اشاره به نقش و اهمیت مهدهای کودک در رشد و بالندگی کودکان افزود:به منظور تربیت نسلی پرنشاط، خلاق و پویا می بایست زیرساخت های مناسب آموزشی و تربیتی را برای کودکانمان فراهم کنیم.

وی ادامه داد:کودکان ما نیازمند نشاط، بازی و شادی هستند که سازمان بهزیستی با افزایش تعداد مهدهای کودک درصدد تربیت و آموزش سرمایه های اصلی این کشور است.

جهانسیر خاطرنشان کرد:با افتتاح این مرکز جدید تعداد مهدهای کودک تحت نظارت اداره بهزیستی شهرستان شاهرود به عدد۳۲ رسید که از این تعداد، ۱۹مهدکودک بصورت شهری، ۱۱ روستامهد و ۲ آدینه مهد فعالیت می کنند.

کد خبر 24143

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد